Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 11 maja 2021

,,Teraz Cię rozumiem, mamo" Praca zbiorowa

 ,,Teraz Cię rozumiem, mamo"


Zbiory opowiadań mają to do siebie, że są nierówne pod względem fabularnym, ale także długości, o czym można przekonać się także w tej publikacji.

Sama znane nazwiska polskich autorek sugerowały lekturę na wysokim poziomie. We wszystkich pojawia się jakaś tragedia rodzinna w rezultacie której córki muszą wybaczyć swoim matkom to, co wydarzyło się w przeszłości. Niektóre historie są naprawdę poruszające, jak ta wojenna, czy o kobiecie z zawałem. Inne niestety nie do końca mnie zachwyciły.

Napisanie opowiadania nie jest taką łatwą sprawą, bo na kilkudziesięciu stronach należy zmieścić całą fabułę. Trudno jest też wymyślić coś naprawdę ciekawego, co wciągnęłoby czytelnika od początku do końca.

,,Teraz Cię rozumiem, mamo" Praca zbiorowa to zbiór, w którym wyróżnia się kilka opowiadań. Pozostałe są nieco nijakie i nie wnoszące nic nowego. Elementem wspólnym jest przebaczenie i błędy z przeszłości.

Moja ocena: 4/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

13 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego zbioru. Szkoda, że na Tobie nie zrobiły większego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno nie czytałam opowiadań. Widziałam ten zbiór gdzieś, ale nie wiem czy po niego sięgnę. Twoja recenzja ostudziła mój entuzjazm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zraziłam się do takich zbiorowych prac i chyba nie dam się ponownie namówić na taka ksiązke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko po tego typu książki sięgam, ostatnio w kryminalnych nutach, mocno się zawiodłam.

      Usuń
  4. szkoda, że całokształt jest nijaki, bo tematyka dająca duże możliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka bardzo atrakcyjna, tak wiele scenariuszy może uwzględniać, mocno emocjonalna.

      Usuń
  5. Szkoda,że nie wszystkie opowiadania trzymają równie wysoki poziom - ale dla tych kilku ponadprzeciętnych pewnie i tak warto pokusić się o lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie formy to naprawdę spore wyzwanie dla autorów, nie każdy dobrze się w tym odnajduje, a czytelnik natychmiast to wychwytuje. :)

      Usuń
  6. Szkoda naprawdę ciekawego potencjału tej książki, można było postawić, że większość opowiadań będzie miała w sobie to coś, co mocno wbije się w nasze emocje.

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę temat książki wpisuje sie w aktualny klimat nadchodzącego 26 maja

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że tytuł mnie zainteresował choćby z powodu pojawiającym się na okładce nazwisk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekonałam się ostatnio do opowiadań więc mimo że nie do końca jesteś zadowolona z lektury to ja chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno kiedyś się skuszę, jestem ciekawa jakie wywrze na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń