Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 25 listopada 2013

,,Zły wpływ” Ramsey Campbell

Wydawnictwo: Replika
Data wydania: 2011

Format : Książka
Ilość stron: 312
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Ramsey Campbell to brytyjski pisarz, który był wielokrotnie nagradzany. Specjalizuje się w powieściach łączących w sobie cechy horroru i fantastyki.

Alison wraz z mężem i córką z racji braku pieniędzy musieli przenieść się do domu jej ciotki Queenie. Kobieta była już w podeszłym wieku, zgorzkniała, oczekiwała od krewnej, że będzie cały czas jej pomagała. Alison pracowała, jako pielęgniarka, jej mąż był elektrykiem. Pewnego dnia jednak Queenie zmarła, a w jej trumnie znalazł się naszyjnik z włosami jej wnuczki. Niedługo potem Rowan poznała nową koleżankę, Vicky, która pojawiała się blisko niej nawet wtedy, gdy dziewczynka się tego nie spodziewała...

Książka trafiła do mnie już kilka miesięcy temu w rezultacie wymiany. Leżała sobie na półce i czekała na swoją kolej. W końcu więc nadeszła ta chwila, gdy zdecydowałam się na jej lekturę. Gdy po nią sięgałam byłam przekonana, że jest to zwykły kryminał. Okazało się jednak, że jest to horror, który początkowo trochę mnie nudził, jednak czytałam dalej.

Niestety, ale po zakończeniu całej powieści muszę z przykrością stwierdzić, że książka jest średnio wciągająca, a w dodatku bardzo nudna. Musiałam się męczyć, aby jakoś doczytać ją do końca, jednak chciałam poznać jej zakończenie. Nie mogę nie wspomnieć też o korekcie, która nie do końca była w tej pozycji widoczna. Błędów nie pojawiło się może szczególnie dużo, jednak były one widoczne.

Moim zdaniem książka jest średnia. Były straszne momenty, po których bałam się spać, jednak nie powodowała u mnie przyśpieszonego bicia serca. Po ,,najbardziej cenionym i najczęściej nagradzanym” twórcy oczekiwałam o wiele lepszej pozycji. Fabuła z pewnością była ciekawa, choć nieprawdopodobna. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z podobnym motywem, lecz nie mogę stwierdzić, że się w ogóle nie pojawiał, gdyż bardzo rzadko czytam powieści z tego gatunku.

Ja po tej pozycji spodziewałam się czegoś naprawdę rewelacyjnego, ale niestety się zawiodłam. Jakoś dobrnęłam do końca, jednak przez dłuższy czas z pewnością nie sięgnę po żadną inną pozycję tego autora. Nie wyobrażam sobie, abym znów kilka dni miała się męczyć podczas jej lektury.

,,Zły wpływ” to książka, która mnie nie zachwyciła, choć Stephen King napisał, że : ,,Trudno być dobrym pisarzem horroru. Campbell jest więcej, niż dobry!”. Jak widać gusta są różne, ja jednak z pewnością nie dam się przekonać do tej pozycji.

Moja ocena: 2,5/6

30 komentarzy:

  1. nie lubię błędów, a jak książka jest nudna, to już całkiem.. raczej odpuszczę jej czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałam przeczytać tę książkę, ale Twoja ocena trochę mnie przestraszyła:/ Może póki co się wstrzymam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno sobie daruję, Twoja ocena mówi sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się okładka tej książki. Jeśli będę miała okazję to zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już wcześniej o tej książce negatywne opinie i widzę, że ty również masz na jej temat niezbyt pochlebne zdanie, dlatego będę się trzymać z daleka od ,,Złego wpływu''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie nic na jej temat wcześniej nie czytałam.

      Usuń
  6. trochę mnie odstraszasz.. ale może jednak jak będę miała okazję to przeczytam:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się rozczarowałam i nie będe tego ukrywac, spodziewałam się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu nie lubię błędów...w książce nie powinny się pojawiać

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc i tytuł i okładka przyciągnęła moją uwagę.. Szkoda, że książka okazała się nudna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądząc po Twojej recenzji, nie jest warta uwagi, wiec nie będę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się nie skuszę - nie lubię nudnych książek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyślę nad nia, ale na siłe na pewno szukać nie będę.

    OdpowiedzUsuń