Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 26 listopada 2014

,,Bolek i Lolek. Genialni detektywi" Marcin Wicha

Wydawca: Znak
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 224
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfZnak

Jakiś czas temu miałam okazję zapoznać się z książką ,,Łysol i Strusia" Marcina Wichy. Niedawno autor wydał kolejną pozycję pt. ,,Bolek i Lolek. Genialni detektywi", o dwójce bohaterów znanych od lat. Czy chłopcy naprawdę zostali detektywami? Czy udało im się rozwiązać jakąś zagadkę?

Bolek i Lolek wakacje mieli spędzić na obozie, jednak nie pobyli tam zbyt długo. Rodzice musieli odebrać ich z biwaku i odwieźć do domu. Ciocia Ala postanowiła jednak się nimi zająć w okresie wakacji. Chłopcy, przebywając w gościnie, postanowili założyć Biuro detektywistyczne BiL.

Książka jest przeznaczona dla starszych dzieci, jednak jestem przekonana, że miłośnicy Bolka i Lolka będą zadowoleni z lektury. Chłopcy muszą zmierzyć się z kilkoma sprawami detektywistycznymi, czasem będąc w niebezpieczeństwie. Duża czcionka oraz ilustracje zdecydowanie ułatwiają czytanie. Całość została podzielona na rozdziały, na końcu poprzedniego jest bardzo krótka zapowiedź, co pojawi się w następnym. Bardzo mi się to podobało, gdyż dzięki temu można się domyślić, czego mniej więcej możemy się spodziewać.

Na końcu znajduje się Poradnik detektywa, a w nim m.in. labirynt, wykreślanka, legitymacja detektywa, krzyżówka, portret pamięciowy, zagadki, zaszyfrowana wiadomość, odgadywanie cienia i na koniec quiz sprawdzający, czy jesteśmy dobrymi detektywami. Fabularnie książka jest ciekawa, jednak myślę, że to Poradnik detektywa najbardziej zainteresuje młodych czytelników. Możemy wykonać coś samodzielnie, a przy tym sprawdzić, jaki detektywami jesteśmy osobiście.

,,Bolek i Lolek. Genialni detektywi"  to pierwsza książka o Bolku i Lolku, z którą miałam okazję się zapoznać. Myślę, że spodoba się miłośnikom tych bohaterów oraz wielbicielom zagadek, których w dodatku jest dość sporo.

Moja ocena: 5/6


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Wydawnictwu 



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


21 komentarzy:

  1. Cała moja rodzina lubi oglądać i czytać perypetie Bolka i Lolka, dlatego mam nadzieję, że uda mi się zdobyć tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Któż nie zna Bolka i Lolka. Nie wiedziałam, że taka książka istnieje na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym poczytać o przygodach Bolka i Lolka, lubiłam oglądać z nimi bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bolek i Lolek to bohaterowie mojego dzieciństwa. Z przyjemnością przeczytałabym o ich przygodach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym się skusiła, uwielbiam Bolka i Lolka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bajka mojego dzieciństwa...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś odnalazłam ten cudowny blog....dziękuję. Czekam , aż będzie więcej pozycji dla dzieci, które sama miałam kiedyś okazję poznać: Reksio, Wilk i Zając itp... Chciałabym, aby moje urwisy zapoznały się z tymi wartościowymi historiami, bo to co teraz jest, to nie zawsze mi się podoba i służy wychowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety Wilka i zająca, Reksia, ale mam inne z dawnych lat, które będę pokazywać.

      Usuń
  8. Ładne wydanie, no i nowe przygody Bolka i Lolka - super!
    Tylko czy dzisiejsze dzieci są w stanie polubić tych bohaterów tak mocno jak my?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, możliwe, że nie, ale dzięki rodzicom może to się udać.

      Usuń
  9. Super są książki o Bolku i Lolku! W swojej kolekcji mam już chyba wszystkie i przeczytane po klika razy :) Wiadomo coś o kolejnych przygodach tych dwóch przeuroczych braci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia, trzeba pewnie śledzić na stronie Wydawnictwa w zapowiedziach.

      Usuń
    2. http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,7471,Nowe-przygody-Bolka-i-Lolka-Domowi-odkrywcy

      Usuń
  10. Książki o tych dwóch przesympatycznych chłopcach to strzał w dziesiątkę! Książkę kupiłam dla 9 letniej córki, ale młodszy (5letni) synek też ją uwielbia. I tym sposobem siadają razem i czytają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje dzieciaki też ich uwielbiają :) A i ja z mężem mamy trochę radości jak im czytamy bo wracamy do naszego dzieciństwa. Ci chłopcy są cudowni i łączą pokolenia! Czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń