Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 25 listopada 2014

,,Maleństwo i jego nowa niania"

Wydawca: Egmont
Data wydania: 2001
Format : Książka
Liczba stron: 32
Półka: posiadam
Do kupienia: -

Kubuś Puchatek to bajka z czasów mojego dzieciństwa. Gdy nadarzyła się okazja kupiłam sobie co najmniej kilkanaście książeczek o tych bohaterach. Dziś przedstawię Wam tę, gdzie głównymi bohaterami są Kubuś Puchatek i Maleństwo.

Mama Kangurzyca musiała wyjść do miasta na zakupy, dlatego zostawiła Maleństwo pod opieką niani, Kubusia. Tylko czy faktycznie miś zajmował się kangurkiem?

Książeczka została wydana prawie 14 lat temu, jednak nadal wygląda dobrze. Raczej już nie jest dostępna w sprzedaży. Opowiada o przyjaźni Kubusia z Maleństwem i o zajmowaniu się sobą podczas nieobecności Mamy Kangurzycy. Tekstu jest tutaj niewiele, więc lektura zajmuje kilka minut.

,,Maleństwo i jego nowa niania"  to książeczka, która może przydać się rodzicom, którzy poszukują niani dla swoich dzieci. Spodoba się także miłośnikom Kubusia Puchatka oraz w szczególności Maleństwa.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


14 komentarzy:

  1. Mój Janek uwielbia Kubusia w każdej postaci. Pewnie i ta książeczka go zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę książeczkę KONIECZNIE muszę mieć, bo uwielbiam Kubusia Puchatka, zresztą nie tylko ja, bo także cała moja rodzina go kocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że jest dostępny audiobook, a książeczka to nie wiem.

      Usuń
  3. Szkoda, że już nie jest dostępna w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ktoś będzie chciał sprzedać, ja nie widziałam w księgarni, a wczoraj tak pobieżnie przeglądałam.

      Usuń
  4. Hehe, patrząc na burzę medialną wokół braku spodenek u Puchatka to widzę, że idealnie wstrzeliłaś się w czas z tą recenzją :)
    A książeczka to oczywiście pozycja obowiązkowa w biblioteczce każdego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj rano czytałam, a wieczorem właśnie słyszałam o aferze z Kubusiem.

      Usuń
    2. Właśnie Kubuś jest super, a ta afera z nim śmieszna...

      Usuń
    3. Przez przypadek o niej usłyszałam o też uważam, że nic do sprawy nie wnosi.

      Usuń
  5. Kubuś Puchatek Kubuś ;D bardzo lubię tę serię, a misio jest świetny, choć najbardziej lubię Prosiaczka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele bardziej lubię Kubusia Puchatka w wersji Disney`a niż w oryginale!

    OdpowiedzUsuń