Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 17 grudnia 2013

,,Kwiatki z bajki” Bronisława Ostrowska

Wydawca: Zysk i S-ka
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Zysk i S-ka

Bronisława Ostrowska to autorka książek dla dzieci. Do tej pory miałam okazję zapoznać się z inną pozycją tej pisarki - ,,Dzięcioł puka, sroczka skrzeczy”, która nawet mi się spodobała. Byłam bardzo ciekawa, jak to będzie z tą bajką.

Jest to zbiór krótkich wierszyków o rzeczach, które nas otaczają. Znajdziemy w niej kwiaty, grzyby, wiśnie, czy orzechy. O każdej z nich napisany jest krótki, dość rymowany wierszyk, który czyta się niezwykle szybko. Nie mogę też nie wspomnieć o przepięknych ilustracjach, wyglądają, jakby były namalowane farbami. Choć treść jest ciekawa, to oprawa graficzna jest po prostu zachwycająca!

Książkę otrzymałam na Spotkaniu Blogerek w Poznaniu z czego bardzo się cieszę, gdyż gdyby nie to z pewnością nie zwróciłabym na nią uwagi. Byłoby to dla mnie wielką szkodą, gdyż nie mogłabym znów choć przez chwilę w ten mroźny dzień poczuć zapachu wiosny i lata, tych cieplejszych pór roku.

Bajeczka jest przepiękna, zawartych jest w niej kilkanaście krótkich wierszy. Słowa nie są zbyt skomplikowane, więc nawet mniejsze dzieci powinny zrozumieć o co w niej chodzi. Moim zdaniem nie zawiera jakiegoś określonego przesłania, choć może spowodować, że myślami znów poczujemy się dziećmi i wrócimy do lat młodości.

Wydana została w sztywnej oprawie, co sprawi, ze będzie mogła dłużej przetrwać. Ja obecnie nie mam w rodzinie żadnego małego szkraba, z którym mogłabym poczytać tą książeczkę, jednak z pewnością, gdy sama doczekam się potomstwa będzie u nas częstą lekturą do poczytania.

,,Kwiatki z bajki” to przepiękna książka, której warto poświęcić swój czas. Może wyglądać niepozornie, jednak jest naprawdę ciekawa. Jej lektura nie zajmuje wiele czasu, a może stać się dla nas prawdziwą przyjemnością!

Moja ocena: 5/6

Za ufundowanie upominku na Spotkanie Blogerek w Poznaniu dziękuję Wydawcy.

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


23 komentarze:

  1. Podoba mi się okładka tej książeczki. Będę ją polecać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem jakoś nie mam przekonania do tej książki. Za duży wybór bajek i ciężko się zdecydować na konkretną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię bajki, ale bardziej jednak preferuje baśnie - tak jak i moje dzieciaki więc chyba się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię baśnie. To w ogóle nie ma porównania:)

      Usuń
  4. Piękna okładka, która przywołuje lato i zapach świeżo skoszonej trawy... Jakoś tak mi się skojarzyło :) Ciekawa jestem ilustracji w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka przypomina mi bajkę, którą kiedyś oglądałam, chyba Makową Panienkę. Ładna. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest piękna, już sama okładka zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zobaczyć ją w środku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzy mi się ze starym elementarzem :)

    OdpowiedzUsuń