Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 20 lutego 2014

Dyskusyjne czwartki - Targi książki.



Targi książki. Każdy z Was z pewnością o Was słyszał, gdyż odbywają się one w różnych miastach. Tym razem i mi się poszczęściło, bo najbliższe odbędą się w Poznaniu w dniach 28 luty-2 marca. Nie zostało już do nich dużo czasu, więc warto się przygotować.

Dzięki uprzejmości Ann RK wiem, jakie wydawnictwa będą się wystawiać i kiedy będę mogła się spotkać z ulubionymi autorami. Nie ukrywam, że kilku ich tam będzie. Wezmę swoje książki i pójdę po autografy. Co prawda nie będzie moich ulubionych pisarek, ale i tak się cieszę.

Moim zdaniem takie Targi to dobra okazja do poszerzenia swojej wiedzy na temat książek, zobaczenia się z ulubionymi pisarzami, czy przejrzenia dokładnie oferty wydawnictw. Z pewnością też będą jakieś promocje obok których nie będę mogła przejść obojętnie.

Dzięki uczestnictwu w takim wydarzeniu będę też mogła miło spędzić czas wśród takich osób, które także bardzo lubią książki. Niektórych wydawnictw nie kojarzę, więc nadrobię i może akurat w ich ofercie znajdę jakieś perełki. Zobaczymy.

Mi nigdy wcześniej nie udało się być na Targach, gdyż były one organizowane z dala ode mnie, zazwyczaj na południu Polski. Jestem jednak ciekawa, czy Wy byliście i jak Wam się podobało? :)

30 komentarzy:

  1. Od dwóch czy trzech lat bywam na Warszawskich Targach Książki (wstyd byłoby nie być kiedy się prawie mieszka w tym mieście :P). Uwielbiam atmosferę którą tworzą inni mole książkowi. Poza tym zakupy, przeglądanie katalogów, rozmowy z wydawcami itp. Zazdroszczę, że jedziesz do Poznania, ja na Targi czekam do maja. Czekam na jakąś relację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam tylko 2 razy na Międzynarodowych Targach Turystycznych gdzie też było kilka wydawnictw książkowych. Duże promocje... i ledwo dojechałam do domu z plecakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie bywam, bo męczą mnie duże tłumy ludzi... niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawskie Targi są relatywnie blisko mojego miejsca zamieszkania, a i tak ich nie odwiedzam. Brak mi odwagi, tego ostatecznego impulsu, czego zawsze później mocno żałuję ;-) Miłego pobytu i powodzenia w zdobywaniu autografów, pochwal się później zdobyczami! Też czekam na stosowną relację, a jakże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam kilka książeczek, w których bym chciała mieć autograf, więc mam nadzieję, że mi się uda;)
      Ja żeby później nie żałować to pojadę, zobaczymy, jak to będzie;)

      Usuń
    2. I to jest odpowiednie podejście! Też muszę je stosować ;-)

      Usuń
    3. No dokładnie. Musisz wprowadzić je w życie.

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam na targach. Dla mnie jest tam zdecydowanie za dużo ludzi. Może kiedyś się wybiorę. Poznań niestety jest zbyt daleko ode mnie, abym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory bywałam tylko na targach w Łodzi, które niestety są bardzo nieatrakcyjne. W tym roku wybieram się do Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Łodzi mam daleko to dobrze, że nie pojechałam.

      Usuń
  7. Byłam dwa razy na Targach w Łodzi, gdyż tam mam najbliżej, ale niestety nie było zbyt wiele atrakcji. Mało znanych wydawnictw i prawie zero promocji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jeszcze nigdy nie byłam, do Wa-wy nie mam najdalej, ale mama nie chcę mnie samej puścić, wciąż jeszcze jestem niepełnoletnia. Może niedługo się uda. :) Choć słyszałam, że w Warszawie nie ma za wiele promocji, bo koszty organizacji są duże.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nigdy nie byłam, więc nie mogę stwierdzić. Niedługo może mama Cię puści:)

      Usuń
  9. Szkoda, że nie ma takiego w Koszalinie:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam Targach. Zawsze sobie obiecuję, że w tym roku na pewno się wybiorę, a potem rodzice weryfikują moje plany i mówią, że nie ma czasu/pieniędzy na dojazd (albo coś w tym stylu). ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam na targach książki, co na pewno jest dobre dla mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te wydawnictwa! Nic tylko kuszą biednych czytelników, a my każdą złotówkę na książki przeznaczamy ;)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt czytelnika nie zrozumie tak, jak drugi czytelnik ;)

      Usuń
  13. Fajne takie są takie imprezy, szkoda, że w wielkich miastach odbywa się na to taka skale, u mnie w lublinie targi takie wypadają bardzo mizernie i zazwyczaj zaprzestałam w nich udział. Marzą mi się prawdziwe targi, więc może Kraków zaliczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w Lublinie nigdy nie byłam, więc nie mogę ocenić.

      Usuń
  14. W tamtym roku były planowane targi książki w Toruniu, niestety nie odbyły się. Szczerze powiedziawszy liczę trochę na to, że może jednak w końcu w moim mieście ktoś zorganizuje je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam na nie jechać i się niemiło zawiodłam.

      Usuń