Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 13 września 2014

,,Zmora doktora Melchiora cz. 1 - Klub Poszukiwaczy Przygód" Agnieszka Stelmaszyk - NOWOŚĆ

Agnieszka Stelmaszyk z pewnością znana jest Was z serii ,,Kroniki Archeo" , czy też ,,Koalicja szpiegów". Tym razem będziemy mieli okazję zapoznać się z najnowszą jej pozycją przeznaczoną dla młodszych czytelników. Swoją premierę miała 10.09., a wydana została przez Wydawnictwo Zielona Sowa.



Głównym bohaterem i jednocześnie narratorem jest Przemek Więcławski. Przemek zakłada Klub Poszukiwaczy Przygód. Wstępują do niego jego najlepsi kumple: Bazyl, Muffin, Rodzynek. Potem dołączają jeszcze dwie dziewczynki: Miśka i Tola.
W mieście doszło do wielkiego skandalu. Z muzeum wykradziono kolekcję cennych obrazów Leona Wyczółkowskiego. Sprawcy kradzieży bawią się z policją w ciuciu babkę, zamieszczają w Internecie wskazówki i zagadki, wskazujące miejsce ukrycia poszczególnych obrazów. Policja trudzi się nad rozwiązaniem zagadek. Tymczasem klubowicze zawsze odnajdują te miejsca pierwsi. W końcu inspektor Walery Szczurek zaczyna podejrzewać, że dzieciaki są zamieszane w aferę. To nie koniec ich kłopotów. Przypadkiem dowiadują się o problemach pediatry doktora Melchiora, którego nocami nawiedza zmora. Straszy doktora i nie pozwala mu się wyspać. Dzieciaki chcą pomóc doktorowi w rozwikłaniu i tej zagadki. Pewnego dnia na starym, opuszczonym cmentarzu odkrywają rozkopany grób. Przerażeni zawiadamiają policję. Kiedy inspektor dociera na miejsce, okazuje się, że nie ma żadnego rozkopanego grobu. Dzieciaki są coraz bardziej podejrzane i mają w związku z tym coraz więcej kłopotów. Wszystko zmienia się, gdy udaje im się rozwiązać zagadkę zmory, która dręczy pana Melchiora. Ona okazuje się kluczem do rozwiązania zagadek. Misterna sieć intryg doprowadza do zaskakującego zakończenia.

Ja jestem jej bardzo ciekawa, a Wy?

14 komentarzy:

  1. Ja też :) Czytałam jedną książkę tej autorki i była super - z serii Kroniki Archeo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kroniki bym chciała przeczytać, ale zawsze coś mi przeszkadza :)

      Usuń
  2. To może być ciekawa pozycja dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tak średnio interesuje, ale zastanowię się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takich książek jak wiesz nie czytuję obecnie, ale chętnie poznam Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to książka którą na pewno spodoba się mojej córce, a i ja sama z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń