Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 12 września 2014

Życiowe piątki + ,,Mięczak" Mark Billingham


Tydzień rozpoczęłyśmy pójściem na zakupy, następnie napisałam kilka moich skutecznych sposobów na naukę, wspomniałyśmy także o wyprawce studenta, napisałam co nieco o ,,Wakacjach Mikołajka", czyli ekranizacji kinowej. Pojawił się także wpis ubraniowy z naszymi nowymi zakupami od Medicine, kilka słów o nominacji do Ice Bucket Challenge i na koniec relacja Pauliny z filmu ,,Lucy".

W tym tygodniu byłam jakąś wyjątkowo zmęczona. Sprawy dokumentów trochę mnie pochłonęły, dodatkowo przygotowujemy się do Blogowego WOW 2, bo zostały już tylko 3 tygodnie. Prawie wszystko jednak już na szczęście mamy zrobione, co bardzo mnie cieszy. Teraz pozostaje nam tylko wyczekiwać tego dnia. W międzyczasie złożyłam także dokumenty na studia magisterskie.

Chciałabym się jeszcze odnieść do mojego wpisu niedzielnego, kiedy to opublikowałam moją opinię na temat książki. Jedna z czytelniczek obawiała się, czy nie będzie to chaotyczne. Ja osobiście nie widzę w tym chaosu. Planowo mam dodawać 5 wpisów tygodniowo, ale skoro mam za mało dni na dodanie wszystkiego to chyba mogę dodać to też w weekend, prawda? Np. jutro dodam sobie informację o książce, która niedługo do mnie dotrze, gdyż nie miałam wcześniej wolnego terminu.

Jeszcze 3 tygodnie wakacji i na nowo będę musiała wrócić na uczelnię. Nie twierdzę, że jakoś szczególnie mi się chce, ale 2 lata to już mniej niż 3, prawda? :) Mam nadzieję, że będę miała mniej zajęć i uda mi się połączyć dwa blogi z czytaniem książek, studiowaniem i przygotowywaniem spotkań. Nie chciałabym z niczego zrezygnować. A jak to u Was wygląda? Jak Wam mijają dni?

~*~


Autora bardzo lubię, to już 9 jego książka, którą miałam okazję przeczytać. Jest to dopiero druga część cyklu o sławnym detektywie. Tym razem dochodzi do morderstw - niektóre z nich mają ze sobą coś wspólnego, choć na pierwszy rzut oka trudno to dostrzec. Policji wydaje się, że musi ścigać tylko jednego zabójcę, jednak szybko dochodzą do wniosku, że to dochodzenie nie będzie wcale takie łatwe. Z racji tego, że to początkowa książka jest ona dobra, ale nie rewelacyjna. Te późniejsze podobają mi się o wiele bardziej. Całość jest tutaj dopracowana, zaskakująca i nieprzewidywalna. Momentami jednak mnie nużyła i nie miałam ochoty, tak, jak przy innych, poznać zakończenia. Pomimo tego, że trochę mnie znużyła nie poddaję się i chcę poznać wszystkie tomy tej serii. Przede mną ,,Ofiary", trzeci tom powieści. Mam nadzieję, że ten kryminał bardziej mnie zachwyci. Opowieść ukazuje, jaki wpływ na dalsze życie mogą mieć decyzje podjęte w dzieciństwie i młodości. Zapewne często nawet sami nie zdajemy sobie z tego sprawy...

8 komentarzy:

  1. Jesteś zdolna i ''obrotna'' dziewczyna więc dasz radę bez problemu pogodzić studia i blogowanie :) Życzę ci dużo energii i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, do tej pory miałam jeden blog,a teraz mam mieć dwa, ale zajęć mam mieć mniej, więc pewnie zdążę.

      Usuń
  2. Na pewno pogodzisz wszystko ze sobą, musisz jedynie dobrze zorganizować sobie czas ;) A zajęć pewnie będziesz miała mniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wspominaj o zajęciach na uczelni, które dużymi krokami się zbliżają, bo 4 miesiące wakacji potrafią okropnie rozleniwić. Ja w ubiegłym semestrze miałam na przykład piątki i co drugie poniedziałki wolne, więc liczę po cichu, że i teraz mi się poszczęści:) Trzymam mocno kciuki, żebyś na wszystko znalazła czas, specjalnie się nie przemęczając :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w semestrze zimowym miałam 5 dni, a w letnim 4 :)

      Usuń
  4. Co do chaosu na blogu... nie musisz trzymać się wytycznych, ja publikuję np. kiedy mam ochotę na recenzję to wtedy ona idzie, kiedy chcę napisać post zdjęciowy to wtedy idzie on, u mnie to dopiero jest chaos :D
    Ja już nawet chcę iść na studia, a może bardziej chcę już skończyć licencjat ;)
    Billinghama nie znam, ale może się to zmieni. Szkoda, że momentami nużyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam skończyć licencjat, już się nie mogłam tego doczekać :)

      Usuń