Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 15 września 2014

,,Panama" Janosh

Wydawca: Znak
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 288
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Znak

Miś i Tygrysek to bohaterowie mało mi znani. Pierwszy raz zetknęłam się z nimi przy okazji czytania książki Janosha. Sam autor nie był mi do tej pory znany, jednak po zapoznaniu się z tą pozycją z pewnością to się zmieni,

Książka zawiera 6 opowieści o Misiu i Tygrysku. Przyjaciele udadzą się na poszukiwanie Panamy, następnie bogactwa tego świata, czyli skrzyni ze skarbami, jak im się wydawało. Będą mogli także pisać do siebie listy i dzwonić, jednocześnie także zatroszczą się o siebie, gdy jeden z nich zachoruje. Przeczytamy także o tym, jak jeden z nich pewnego dnia nie wrócił do domu, a drugi wyruszył na jego poszukiwania oraz o balu dla Tygryska, który z pewnością pozostanie na długo w pamięci zgromadzonych.

Każda z sześciu opowieści, które znajdują się w tej książce ukazuje, że mimo wszystko najważniejsza jest przyjaźń. Nieważne jest to, gdzie mieszkamy, co posiadamy. Najważniejsze jest to, aby mieć przy sobie bliską osobę, na której zawsze możemy polegać, w tych dobrych, ale też i złych chwilach. Miś i Tygrysek ukazują, jak powinny wyglądać takie relacje. Naszym zadaniem jest znalezienie wśród swoich znajomych prawdziwego przyjaciela, choć z pewnością nie będzie to łatwe zadanie.

Sporą część zajmują tutaj liczne ilustracje, niektóre nawet na dwie strony. Bardzo rzadko zdarza się, aby tekst zajmował całą stronę, choć i tak bywa. Ilustracje doskonale obrazują treść, a przy tym są takie naturalne i bardzo ładne. Dodatkowo są dość wyraziste, jedna z ładniejszych, jakie widziałam. Tekstu nie ma tutaj aż tak dużo, jednak jest go całkiem sporo. Myślę, że uczniowie szkoły podstawowej mogą zapoznać się z tą pozycją iże nie będą czuli się zawiedzeni.

Styl autora jest niezwykle prosty, dostosowany do najmłodszych czytelników. Sądzę jednak, że i dorośli mogą się z nią zapoznać, aby przypomnieć sobie i uświadomić, że nie warto za wszelką cenę dążyć do czegoś, czego i tak nie uda nam się zdobyć. Czasem warto skupić się na bardziej przyziemnych rzeczach, na tym, co posiadamy wokół siebie, a na co nie zwracamy uwagi, gdyż jest dla nas zbyt naturalne.

,,Panama"  to pierwsza książka tego autora, z którą miałam okazję się zapoznać, jednak z pewnością nie ostatnia. Zauroczył mnie zarówno styl, jak i przesłanie powieści. Ilustracje także z pewnością zasługują na uwagę. Całość została pięknie wydana w twardej oprawie z zaokrąglonymi rogami. Naprawdę warto mieć tak piękną i wartościową pozycję w swojej biblioteczce.

Moja ocena: 5,5/6




Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję

                                        

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


10 komentarzy:

  1. Podoba mi się przesłanie tej książeczki. Godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłanie książeczki rewelacja, jednak jej całość, czyli wykonanie i ilustracje tak średnio do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można spokojnie polecać dziaciakom :) Albo ich rodzicom :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, takie opowiadania chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą czytałam u Sylwii o innej części przygód Misia i Tygryska, która nieco ją rozczarowała (opowieść o zającach).
    Sama miałam mieszane uczucia, co do pióra autora i nie zdecydowałam się na egzemplarz recenzencki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też czytałam o tym u Sylwii. Cieszę się, że ta moja mi się spodobała. Tamta część o zającach też pewnie by mi się nie spodobała.

      Usuń