Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

,,Bambi" Walt Disney

Wydawca: Wydawnictwo Wilga
Data wydania: 1998
Format : Książka
Liczba stron: 30
Półka: posiadam
Do kupienia: -

Wald Disney to autor wielu bajek, pokusiłabym się o stwierdzenie, że znanych przez kolejne pokolenia. Jedną z nich jest ,,Bambi".

Pewnego dnia w lesie urodził się mały jelonek, Bambi. Zajmowała się nim tylko mama, jednak miał wielu przyjaciół. Jego tata był królem lasu. Wkrótce Bambi miał przejąć tę rolę.

Pamiętam, że gdy byłam młodsza to bardzo lubiłam opowieści o tym jelonku. Miałam nawet swoje puzzle z obrazkiem takim, jak w książeczce. Lubię mieć takie pozycje w swojej biblioteczce, gdyż za kilka lat będę mogła je pokazywać moim dzieciom. Nie mam pewności, ze te bajki przetrwają jeszcze ileś lat, a tak mam swoją pozycję.

Treści nie ma tutaj za wiele, jednak czcionka jest bardzo mała. Większość książeczki zajmują jednak liczne ilustracje. Dzięki tematom poruszanym w bajce można porozmawiać z dzieckiem o uczuciach po stracie kogoś bliskiego, czy o tym,, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach. Ta krótka opowieść może być doskonałym początkiem do takich pogawędek.

,,Bambi" to z pewnością książka warta uwagi czytelników. Zwolenników jelonka nie muszę namawiać do zapoznawania się z nią. Jeśli jednak nie jesteście przekonani warto dać jej szansę. Ja jestem zadowolona, że ponownie mogłam poczytać o tym bohaterze i że mam książeczkę na własność.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


18 komentarzy:

  1. Któż nie zna tego jelonka. Ale mi przypomniałaś dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkę uwielbiałam, ale tej bajeczki nie czytałam. Śliczne obrazki :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będziesz miała okazję przeczytać.

      Usuń
  3. Mam dokładnie tę samą książkę na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Uwielbiam Babi, To taki cudny jelonek, że nie sposób się jemu oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, ale nigdy nie lubiłam Bambiego. Początek tej bajki jest cholernie smutny..

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kiedyś myślałam, że Bambi to dziewczynka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę niby wszyscy znają Bambiego, a tak naprawdę to zapomniałam jego treść.

    OdpowiedzUsuń