Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 17 lipca 2014

Dyskusyjne czwartki - Wymarzone wakacje.



W tym roku pisałam lub miałam w planach napisać, że chcę wybrać się do Łodzi, Gdańska i Warszawy. Jednak w te wakacje miałam odwiedzić tylko Łódź. Dzięki uprzejmości Sylwi udało mi się z Pauliną odwiedzić także Gdańsk i Sopot. W Łodzi mam być na początku sierpnia, choć wciąż myślę nad dogodnym terminem.

Paulina śmieje się ze mnie, że mam moc sprawczą i żebym nie pisała już więcej, gdzie chcę pojechać, bo to wszystko się spełni. W planach mam jeszcze jednodniowy wypad do Inowrocławia, Gniezna i Poznania. Chciałabym może jeszcze pojawić się w Toruniu, a podczas mojego pobytu w Bydgoszczy pragnę wreszcie odwiedzić Muzeum Mydła i Historii Brudu, gdyż jestem go bardzo ciekawa. We wrześniu z kolei może wybiorę się jeszcze na spotkanie autorskie  z Panią Witkiewicz do Witkowa, gdyż Paulina bardzo lubi jej twórczość.

Jak widzicie, planów mi nie brakuje. Mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie zrealizować i że będę zadowolona z moich podróży. Wiadomo, że taki wyjazd jest związany z kosztami, jednak czasem warto wyrwać się nawet na kilka dni i trochę odpocząć. Ja mój trzydniowy pobyt w Gdańsku wspominam bardzo dobrze i już nie mogę doczekać się kolejnych podróży. Choć jazda pociągiem trochę mnie już nuży, ale podróż z książką na szczęście mija mi szybko. Wystarczy tylko spełniać swoje marzenia!

10 komentarzy:

  1. To faktycznie super wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie. Też bym tak chciała pozwiedzać kilka miast w Polsce, ale niestety zobowiązania rodzinne nie pozwalają mi na to.

    OdpowiedzUsuń
  3. To następnym razem, jak będziesz w Gdańsku, daj znać, to podpowiem, w których parkach najfajniej się czyta i w których księgarniach są największe promocje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką wycieczkę po Polsce i nie tylko miałam po maturze :) Super, że sobie tak zwiedzasz. Ja w te wakacje wybieram się tylko na Chorwację, może uda mi się polecieć do Norwegii, a planuję jeszcze wyjazd gdzieś za granicę po sezonie, żeby było taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za granicę się nie wybieram, za daleka podróż dla mnie.

      Usuń
  5. Turcja - Marmaris, Australia oraz Indie - to moje marzenia <3

    OdpowiedzUsuń