Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 11 września 2013

,,Presja” Mark Billingham [PRZEDPREMIEROWO]

Wydawnictwo: G+J
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 416
Półka: posiadam
Do kupienia: G+J

Mark Billingham otrzymał wiele nagród za swój cykl o detektywie, który musiał rozwiązać niejedną zagadkę.

Dzień zapowiadał się normalnie. Nic nie zwiastowało zbliżającej się tragedii. Jednak właściciel sklepu miał inne plany. Pod przymusem wyprosił ze sklepu młodocianych klientów, którzy nie chcieli zapłacić za swoje zakupy. Następnie zamknął drzwi na klucz. W środku pozostała detektyw Helen Weeks oraz pracownik banku. Zostali oni zakładnikami desperata, który uważał, że jego syn został zamordowany. Sprawę miał na nowo poprowadzić detektyw Tom Thorne, choć nie należała ona do najłatwiejszych. Nie było wiadomo, ile czasu da mu zdesperowany mężczyzna…

Książka zaczęła się dość ciekawie, choć nie zafascynowała mnie szczególnie. Czytałam jednak dalej i coraz bardziej zagłębiałam się w ten dobrze skonstruowany thriller. Przy okazji doczytałam, że jest to któraś część cyklu, jednak można ją czytać, jako osobny kryminał. Przypomniane są niektóre fakty, więc nic nie stoi na przeszkodzie.

Bohaterowie byli dobrze przemyślani, jednak moim zdaniem było ich po prostu za dużo. Czasami nie mogłam zorientować się, o kim akurat jest mowa i jakie panowały pomiędzy nimi relacje. Myliły mi się nazwiska, nie mogłam zapamiętać wszystkich postaci. Gdyby było ich mniej z pewnością okazałoby się to o wiele łatwiejsze.

Pomysł na fabułę był z pewnością nowatorski i ciekawy. Z przyjemnością czytałam o postępach w dochodzeniu i nie mogłam się domyślić czy zmarły faktycznie został zamordowany, czy było to tylko wymysłem jego ojca. Co chwilę wychodziły na jaw nowe fakty, a detektyw był coraz bliżej ujawnienia prawdy. Ważne jest to, że sprawa została rozwiązana dopiero przy zakończeniu książki, co bardzo mnie cieszy.

Tropy co chwilę się zmieniały, więc czytałam z niesłabnącym zainteresowaniem. Prosty styl autora spowodował, że czytanie było dla mnie przyjemnością. Książkę przeczytałam w dzień, chciałam jak najszybciej dowiedzieć się, jak zakończy się ta sprawa.

Kryminały to jeden z moich ulubionych gatunków, choć sięgam po nie dość rzadko. Cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z tą pozycją. Zakończenie także sugeruje, że może pojawić się kolejna część, z czego bym była bardzo zadowolona. Z przyjemnością przeczytam o dalszych losach detektywa.

,,Presja” to dobrze napisany thriller, który był dla mnie nie lada gratką. Jego lektura z pewnością nie jest nudna i dostarcza niesamowitych wrażeń. Mi się bardzo podobała i z pewnością jeszcze nie raz do niej zajrzę.

Moja ocena: 5,5/6

PREMIERA: 25.09.2013r.

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję


39 komentarzy:

  1. Ja póki co nie skuszę się :) Mam jeszcze sporo książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła fajna, a po Twojej recenzji mam jeszcze większą ochotę na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na nią ochotę, jeśli tylko uda mi się zdobyć to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli się nawinie, z pewnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysoka ocena tym bardziej zachęca. Kryminał jak najbardziej w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kobieta jest w roli zakładnika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten gatunek, więc chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie, treść mnie porywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. To dla mnie lektura niemalże idealna :) szczególnie na deszczowe popołudnie :)
    http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę książkę w planach. Widzę, że czekają mnie niemałe emocje:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam już kilka recek tej książki i zdecydowanie moje gusta :) Postaram sie ją zdobyc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio jakoś przejadły mi się kryminały, gdyż nie zaskakują mnie niczym nowatorskim, ale na powyższą pozycje może się skuszę, lecz nie obiecuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie, kto wie może się skuszę. W końcu dałaś wysoką ocenę tej książce.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno się na nią skuszę. Planuję ją przeczytać odkąd zobaczyłam ją pierwszy raz w zapowiedziach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się, że to ciekawa pozycja. Chętnie poszukam innych książek tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Okładka wciąga, więc pewnie fajna ; p

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam thrillery. Myślę, że i ten do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń