Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 29 maja 2014

Dyskusyjne czwartki - Praca marzeń.




Zastanawialiście się kiedyś, co chcielibyście robić w przyszłości? Jaki jest Wasz wymarzony zawód? Z pewnością tak. Nie ma chyba na świecie osoby, która nie myślałaby o swojej przyszłości. Ja także nie jestem wyjątkiem i na chwilę obecną chcę ... pracować w księgarni. Może nie jest to jakimś szczytem marzeń, jednak taka jest moja wola i mam nadzieję, że uda mi się ją spełnić.

Nie mam zamiaru przesiadywać po pół dnia w niechcianej pracy i wciąż narzekać, jak to mam dość swojej posady. Wiadomo, nie zawsze znajduje się pracę w zawodzie. Praca w księgarni nijak ma się do kierunku studiów, który kończę, ale mimo wszystko chcę spróbować. Najwyżej, jeśli mi się nie spodoba to zawsze mogę zrezygnować, ale przynajmniej nie będę za kilka lat niczego żałowała.

Nie zawsze można znaleźć pracę marzeń, ale chcę przynajmniej spróbować. Jestem bardzo ciekawa, o jakiej posadzie Wy marzycie, czy udało Wam się znaleźć swoje ulubione zajęcie zarobkowe, czy może wciąż go szukacie. Zanim udam się do pracy minie jeszcze z pewnością kilka lat, ale mam nadzieję, że w kwestii pracy w księgarni niewiele mi się zmieni.

30 komentarzy:

  1. Ja robię co to lubię - jestem nauczycielem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie zmuszona jestem przebywać w domu, ale marzę o pracy w bibliotece, bądź jakiejkolwiek, ale związanej z książkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie bym wolała w księgarni, niż w bibliotece.

      Usuń
  3. Ja bym chciała mieć własne wydawnictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym chciaa mieć własny antykwariat. Marzę o tym. Podawać pyszną kawę i sprzedawać książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś chciałam mieć swoją restaurację z książkami, ale przeszło mi.

      Usuń
  5. Cóż, ja póki co jestem zdecydowana robić to, co studiuję, więc albo dziennikarstwo, albo Public Relations ;) Bardzo świadomie wybrałam takie studia, realizuję swoje marzenia... A jeśli połączę to z pisaniem o kulturze, jest szansa, że zgram z sobą idealnie dwie moje pasje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak by było najlepiej, żeby łączyć pasję z pracą zarobkową.

      Usuń
  6. Ja od dzieciństwa marzyłam o pracy w bibliotece. Marzenie zaczęłam spełniać w momencie rozpoczęcia studiów. Zostałam mgr bibliotekoznawstwa i dzięki dodatkowej specjalizacji mogę pracować również w szkole. Jakiś czas pracowałam w bibliotece szkolnej i w publicznej... niestety rzeczywistość jest jaka jest i póki co siedzę w domu... ale mam nadzieję, że już niedługo uda mi się ten ostatni etap również spełnić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, praca w bibliotece byłaby naprawdę cudowna, ale moje techniczne studia nijak się do tego mają:) A może jeszcze praca w wydawnictwie, jako korektor:) Ach. Zaś z drugiej strony, zawsze chciałam być aktorką, kocham teatr i noszę w sobie już bardzo długo tą pasję. Gorzej z moją odwagą, by o te marzenie zawalczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca w teatrze to też zawsze coś. Wierzę, że uda Ci się spełnić marzenia.

      Usuń
  8. Niecodzienne marzenie. :) Zazwyczaj ludzie marzą o pracy, która zamiast satysfakcji da im miliony na koncie. I kończą smutni, zestresowani w biurach. ;)

    Ja chciałabym się rozwijać dwutorowo - zwierzęta i literatura. Szkolenie psów albo praca na gospodarstwie i równocześnie praca korektora lub może nawet wykładowcy. To kierunki, które byłyby spełnieniem moich marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie zależy na wielkich pieniądzach. Nie mam aż znowu takich potrzeb, żeby zarabiać tysiące. Byłabym szczęśliwa, jakby mi starczyło na przeżycie.

      Usuń
  9. A ja kiedyś chciałam być pilotem albo chociaż stewardesą. Chyba chodziłam z głową w chmurach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zadowolona z mojej pracy, chociaż kto wie, że w przyszłości nie będę pracowała w innym zawodzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko możliwe. A gdzie obecnie pracujesz, jeśli to nie tajemnica?

      Usuń
  11. Ja też nie mam zamiaru pracować tam, gdzie mi się nie będzie podobało. Obecnie marzy mi się także praca w księgarni, bibliotece (jestem na praktykach i czuję się, jak ryba w wodzie) albo w wydawnictwie. W opcję wchodzi także fotografia, więc czas pokaże, gdzie mnie życie zaprowadzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, jak potoczą się Twoje losy zawodowe.

      Usuń
  12. Lubię swoją pracę, ale...Fajnie byłoby pracować w jakimś wydawnictwie (najlepiej własnym) lub prowadzić przytulną kawiarenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci Kochana, że nie miałabym nic przeciwko, gdyby zwolnił się etat w księgarni i właśnie mnie przyjęto by na stanowisko sprzedawcy, wszakże doświadczenie już mam i to spore ;)
    Życie zweryfikowało moje plany. Chciałam być nauczycielką. Na chwilę obecna nie ma wolnych etatów (przynajmniej w moim mieście, jak i w okolicy). Pozostaje mi spełniać się w obecnej roli, do której zdążyłam już przywyknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarni to byś się nadawała, a książki znasz. Kasę też byś umiała obsłużyć. Trzymam kciuki, żebyś jeszcze pracowała, jako nauczycielka.

      Usuń
  14. Trzeba realizować swoje marzenia! Także te zawodowe!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pracę którą kocham :) pracuję właśnie w ... księgarni :)

    OdpowiedzUsuń