Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 9 marca 2013

,,Nawyk wytrwałości - jak go wykształcić metodą małych kroków” Anna Kuraszyńska

Wydawnictwo: Sensus
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 108
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Sensus

,,Nawyk wytrwałości - jak go wykształcić metodą małych kroków” Anna Kuraszyńska

Autorka ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Często wielu z nas, chcąc osiągnąć wymarzony cel nie myśli racjonalnie. Najważniejszy jest szybki efekt, choć nie zawsze jest to możliwe. Gdy nie uda nam się wykonać zaplanowanej czynności szybko popadamy w zniechęcenie, mamy negatywne odczucia wynikające z tego, że się nie powiodło.

Sama wielokrotnie tak postępowałam i zaś tylko niepotrzebnie byłam zawiedziona. Byłam świadoma tego, co w swojej książce potwierdza autorka – metoda małych kroczków jest najlepsza. Warto rozplanować sobie czynność w dłuższym czasie, rozsądnie rozdzielić zadania na poszczególne dni i trzymać się harmonogramu. Nie można się poddawać, jeśli coś nam się nie uda. Ważne jest, aby wytrwale dążyć do celu.

Doba jest niestety za krótka, aby zrealizować wszystko w jeden dzień. Dlatego warto podzielić zajęcia na cztery kategorie:
- ważne i pilne
- ważne i niepilne
- nieważne i pilne
- nieważne i niepilne.

Rzeczy, które należy zrobić w danym dniu warto przypisać do każdej z tych kategorii, ułatwi nam to znacznie pracę. Ważne jest też, aby nie znajdować sobie nowych zajęć, gdyż możemy ze wszystkim nie zdążyć.

Wiadomo, inaczej jest w teorii, a zupełnie inaczej w praktyce. Ja wielokrotnie słyszałam o tych metodach, jednak nie zawsze się do nich stosuję. W najbliższym czasie postaram się to zmienić, choć wiem, że będzie ciężko od razu przestawić się na nowe metody.

Metoda małych kroków jest najlepszą z najlepszych, pośpiech zawsze jest złym doradcą.

Książkę przeczytałam z wielką przyjemnością, autorka pisała prosto, czytanie takich pozycji to prawdziwa przyjemność. Poradnik nie był zbyt gruby, jednak zawierał wiele istotnych informacji.

Po raz pierwszy zapoznałam się z twórczością Anny Kuraszyńskiej, jednak z chęcią sięgnęłabym także po inne jej pozycje.

,,Nawyk wytrwałości - jak go wykształcić metodą małych kroków” to tak naprawdę świetna pozycja dla każdego z nas, gdyż powiedzmy sobie szczerze, zaplanowany dzień przyda się każdemu!

Moja ocena : 5,5/6

Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu




7 komentarzy:

  1. No tak, co innego przeczytać, a co innego zastosować. Mi też zawsze umykają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj... jakby mi się taki "plan" przydał. Jednak metoda małych kroczków u mnie raczej się nie sprawdza. Brak cierpliwości.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie lubię mieć wszystko tu i teraz ;)

      Usuń
  3. Właśnie jak komentatorki wyżej, mam problem z cierpliwością, jeżeli się uczę to wszystkiego na raz, a nie połowicznie, choć pewnie lepiej by się to na dłuższą metę sprawdzało.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, połowicznie, tylko jak cały czas początek czytasz to nic się do przodu nie posuwasz ;)

      Usuń