Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 28 maja 2014

Blogowe WOW - upominki.

Kilka dni temu pisałam Wam moje odczucia po Blogowym  WOW tak na świeżo, kiedy emocje jeszcze we mnie nie opadły. Dziś przedstawię Wam, co otrzymałam, jednak to nie upominki były w tym spotkaniu najważniejsze. O wiele bardziej liczyła się atmosfera i te wspomnienia, które pozostaną już ze mną na zawsze.



























Każdy otrzymał także pudełeczko, 3 długopisy i podziękowanie od Sponsorów oraz przypinkę od przypinka.pl





Dziękuję wszystkim za przekazane upominki, a Wegner-Keiling Photography za fotografowanie spotkania.





Patronaty : 


Sponsorzy :





Zbieraliśmy pieniążki dla FrankaNikoli oraz Basi


10 komentarzy:

  1. Widzę, że na bogato ;P Gratuluję upominków, ale wspomnienia ważniejsze i to ich bardziej zazdroszczę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam upominki, i tak już prawie wszystko wydałam. Zostawiam sobie tylko 2 książeczki dla dzieci, bo mnie najbardziej zauroczyły;)

      Usuń
  2. Do zobaczenia już niedługo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj, ale cudne upominki. Gratuluje i niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń