Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 12 sierpnia 2021

,,Super Fake Love Song" David Yoon



Lubię zapoznawać się z serią ,,Uwaga! Młodość" Wydawnictwa Dolnośląskiego, więc zawsze wypatruję nowych tytułów. Ta książka nie do końca mi podeszła, ale podoba mi się jej przesłanie. Sunny miał zająć się córką znajomych swoich rodziców. Postanowił wcielić się w kogoś innego niż był, bo uważał, że dzięki temu lepiej wpadnie w oko dziewczynie. Czy faktycznie tak było? Książka pokazuje że, choć może się tak wydawać to pogoń za pieniądzem, nawet dla dobra bliskich, nie jest w życiu najważniejsza. Może ta pozycja bardziej trafi do nastolatków zainteresowanych strefą muzyczną i przyjaźniami. 

 Moja ocena: 4.5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

12 komentarzy:

  1. Dobrze chociaż, że przesłanie tej książki zasługuje na uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że chociaż przesłanie do Ciebie trafiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. No mnie srednio przekonuje,ale komus pewnie sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze ta pozycja Ci sie nie spodobala...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, że nie jesteś zadowolona z lektury, ale tak to czasem bywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł nie dla mnie, ale może moją młodzież zainteresuje, chętnie podsunę go im zatem pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W serii jest naprawdę sporo świetnych tytułów. Szkoda, że z tym nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba rzeczywiście książka tylko dla niewielkiego grona nastolatków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem zaciekawiona czytaniem tej książki. Tym razem odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że książka cię trochę zawiodła, ale cóż, czasem tak bywa

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to chyba książka dla nastolatków niż dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że ta pozycja nie trafia w moje gusta niestety. Dlatego ją sobie podaruje. Kinga

    OdpowiedzUsuń