Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 11 lipca 2013

Dyskusyjne czwartki - Znajomości blogowe tylko w Internecie? ( ogłoszenie wyników )



Jak wiecie brałam udział w spotkaniu w Toruniu, które bardzo miło wspominam. Mam zamiar także spotykać się z pojedynczymi osobami, które tak dobrze kojarzę z bloga i jestem na bieżąco z ich wpisami. Muszę przyznać, że temat spotkań w świecie realnym jest różnie postrzegany.

Szczerze mówiąc trochę obawiałam się tego spotkania, gdyż wiadomo, nie wiadomo, jak się zachować i jak to będzie tak na żywo. Na szczęście wszystko się udało i czekam na kolejne:)

Niektórzy jednak wolą pozostać w świecie Internetu i nie zawierać bliższych znajomości. Tą grupę także rozumiem, gdyż nie każdy podpisuje się swoimi danymi, niektórzy pragną pozostać anonimowi.

Ja spotkania zaczęłam niedawno, jednak zamierzam je podtrzymywać. A Wy? :)

~*~
Miło mi poinformować, że udział w szybkiej rozdawajce z okazji 7-miesięcznicy bloga wzięło aż 29 osób! Byłam pod ogromnym wrażeniem ilości gości na moim blogu, pojawiły się także nowe lub dawno niewidziane twarze:)

Postanowiłam więc nagrodzić, aż 4 osoby, a będą to : 7,14,21,28 komentarz.

7 osoba - CYRYSIA


Pozostałe osoby dostaną po 4 książki, a będą to :

14 osoba - BARBARA PELC



21 osoba - KULTURKA MAILAIS



28 osoba - PIOTREK


W celu uwiarygodnienia moich wyników podaję link do notki konkursowej - KLIK

Bardzo proszę o szybkie wysłanie adresu do wysyłki, gdyż chciałabym dziś/jutro nadać paczki;)

Dziękuję za wielkie zainteresowanie i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zagościcie na moim blogu. Pokładam nadzieję w tym, że zabawa Wam się spodobała. Do przeczytania !


35 komentarzy:

  1. Gratulacje. Co do spotkań to chyba na razie zostanę w internetowym wymiarze. Mam po prostu przy niemowlaku za mało czasu tak, że brakuje go nawet na czytanie, pisanie, komentowanie wpisów moich ulubionych blogowiczów no i oczywiście na spotkania z dotychczasowymi znajomymi z realnego świata. Choć przyznaję, że z radością bym poznała w realu internetowych znajomych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, przy niemowlaku to też inaczej. Jak podrośnie będziesz mogła korzystać:)

      Usuń
  2. Ale fart :-) Dziękuję ślicznie i gratuluje pozostałym szczęśliwcom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie nie wybieram na żadne spotkania - wolę znać ludzi tylko z internetu. Ale może kiedyś :)

    No a na książki czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze gratuluję Wszystkim zwycięzcom :) I nieco żałuję, że mnie wśród nich nie ma :(

    Po drugie, jeśli chodzi o spotkania na żywo, to nie mówię nie, ale chyba potrzebuję jeszcze czasu, by najpierw rozwinąć internetową znajomość a potem pomyśleć o przeniesieniu jej po za wirtualną rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak ja się cieszę!!! Pięknie dziękuję, a na Twojego bloga zawsze wpadam z przyjemnością xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i jeszcze raz gratuluję:)

      Usuń
    2. Książki doszły - tak powiedziała mi mama przez tel, bo wysłałam na jej adres, u mnie teraz w planach przeprowadzka. Dziękuję xxxx

      Usuń
    3. To bardzo się cieszę ;) Miłego czytania !

      Usuń
  6. Poznałam sporo osób w internecie i trzy spotkałam na żywo. Okazało się, że było warto - jeden został dobrym kumplem, druga przyjaciółką, a trzeci... chłopakiem. :) Myślę, że nie warto spotykać się z każdym poznanym przez neta, dopiero z kimś, kogo naprawdę bardzo chcemy poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja, teraz wiem, czemu ze mną nie chcesz;p

      Usuń
    2. Ech, nie o to chodzi. :p Mówiłam Ci, że teraz nie jest na to zbyt dobry czas. ;)

      Usuń
  7. :) gratuluję

    Ja przez internet poznałam przede wszystkim mojego Męża :)
    Ostatnio byłam na wspomnianym spotkaniu blogerek :) i myślę, że to nie ostatnie spotkanie w tym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wybranych osób :)
    A co do spotkań hmmm... póki co pozostaję w sferze internetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkania z ludźmi poznanymi w internecie? Raczej przeciw. Większość autoprezentacji online to mniejsza(bądź większa) gra pozorów. To ma swój urok... dopóki pozostaje w sieci :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twierdzę, że wszyscy zachowują się w Internecie tak samo, jak w świecie realnym:)

      Usuń
  10. Gratuluję zwycięzcom :)

    Co do spotkań, chętnie bym na takie spotkanie pojechała, ale niestety wszędzie mam daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję jeszcze raz Tobie i do tego zwycięzcom. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja był bym za spotkaniami, tylko szkoda ze nigdzie nie ma ich w pobliżu Łodzi i okolic, a o Toruniu nic nie wiedziałem :< Wyznaję zasadę, że lubię poznać otoczenie w którym przebywam na blogu :) Ogólnie to jestem otwarty na każdą nową znajomość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zauważyłam, że w okolicach Łodzi nic nie ma. Może więc warto samemu coś zorganizować:)

      Usuń