Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 11 sierpnia 2021

,,Dziś Powstanie" Tomasz Tomaszewski, Witold Tkaczyk



Tomasz Tomaszewski i Witold Tkaczyk to autorzy powieści graficznej pt. ,,Dziś Powstanie". Wspólnie z bohaterami przenosimy się lata wstecz, by dowiedzieć się/przypomnieć sobie z innych źródeł, jak to wszystko wyglądało. Na pewno atutem jest duża ilość komiksowych ilustracji i stosunkowo mała tekstu. Pojawiają się także prawdziwe postacie, których nazwiska są pogrubiane, by lepiej rzucały się w oczy. Na uwagę zasługuje także duże wydanie i przystępna forma wydania, która przybliża nam to ważne historyczne wydarzenie. 


 Moja ocena: 5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

14 komentarzy:

  1. Takie przystępne wydanie jest bardzo wartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, przykuwające uwagę wydanie, to połowa sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio sporo widzę ciekawych komiksów historycznych. Bardzo cieszy mnie to, bo historia opowiadana obrazkami jest naprawdę ciekawsza od tej tylko czytanej, szczególnie dla młodszego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś za czasów młodości bardzo lubiłam czytac tego typu książki. Teraz już po komiksy czy inne obrazkowe nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tematyka tej powieści graficznej na pewno jest ważna dla czytelników w różnym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki komiks jest super. Grafika jest naprawdę świetna. Może I moja córka zobaczy tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że szczególnie do młodszej młodzieży może przemówić taka forma przekazu.

    OdpowiedzUsuń
  8. I w takiej formie poznawanie historii jest szalenie ciekawie, chętnie zwrócę uwagę na ten komiks. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat który zawsze będzie na czasie, podobnie jak to wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jedna z tych książek które nawet po latach są aktualne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że nawet tak cudownej formie, można przekazać dzieciom historię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam tego komiksu, ale jestem ciekawa czy by mi się spodobał. Muszę się przekonać, nie ma innej rady.

    OdpowiedzUsuń
  13. na komiksy nie trzema mnie namawiać, więc chociaż nie do końca moje tematy to skusiłabym się na niego

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością poszukam tego tytułu, temat powstania jest mi bliski i lubię poznawać wszystkie pozycje z nim związane.

    OdpowiedzUsuń