Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 4 września 2021

,,Czułe podróże" Praca zbiorowa

,,Czułe podróże"

Jeśli chodzi o zbiory opowiadań dawno nie udało mi się trafić na jakiś szczególnie zachwycający. Z tego też powodu tak długo zwlekałam z lekturą tej pozycji. Okazuje się, że zupełnie niepotrzebnie. Wszystkie opowiadania miłosne przenoszą nas w piękne regiony, są przemyślane i właśnie takiej wciągającej pozycji polskich autorek potrzebowałam na zakończenie wakacji. Jest to dość obszerna antologia, jednak dzięki ciekawym fabułom z całością można się zapoznać naprawdę sprawnie.

Moja ocena: 5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

10 komentarzy:

  1. Lubię zbiory opowiadań, nieraz już odkryłam w nich autora, który mnie zachwycił i potem sięgałam po jego pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wszelkie antologię :)
    Widzę, że jest też w tym zbiorze opowiadanie Magdaleny Wala, bardzo lubię twórczość tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem właśnie na krótkie formy literackie mam czas i ochotę, tytuł będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbiory opowiadań czytałam w liceum. Potem fascynacja nimi minęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zbiory opowiadań, bo dzięki nim można łatwo poznać nowych, ciekawych Autorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czasem poczytać takie miłosne historie. O tej autorce i jej książkach jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemna okładka, ale historia zupełnie nie w moich klimatach, także polecę paru innym osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa tej pozycji. Sądzę, że sięgnę po tą pozycje. Bardzo fajny krótki post. Myślę, że naprawdę bardzo wyczerpujący. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej książki i nigdy o niej nie słyszałam wcześniej. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń