Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 4 września 2021

,,Dziewczyna z wiatrem we włosach" Anna Szczęsna

 ,,Dziewczyna z wiatrem we włosach" 


,,Dziewczyna z wiatrem we włosach" Anny Szczęsnej to drugi tom serii. Główni bohaterowie obecnie pogrążali się w smutku. Kobieta wyjechała do rodzinnego domu by zajmować się ojcem, pisarz jadł fast foody i przestał o siebie dbać. Marlenka także nie miała mieć łatwo, bo rodzeństwo nie dawało jej o sobie zapomnieć. Lubię książki tej autorki, jednak ta seria jest dla mnie zbyt pobieżna, ale może wynikać to z tego, że niektóre sprawy rozwiążą się w kolejnym tomie. W tle Toruń, więc warto się skusić, jeśli jesteście miłośnikami tej miejscowości.

Moja ocena: 4.5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

11 komentarzy:

  1. Lata temu czykalam jakąś pozycję tej autorki, od tamtego czasu jakoś nie natrafiłam na jej książki. Zerknę w bibliotece, czy coś mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o autorce, fajne imię wybrała dla bohaterki.
    PS. Masz literówkę o tu :Głowni

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę autorkę, jednak jeszcze nic od niej nie czytałam. Twoja recenzja zachęca do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toruń to miasto, które zawsze mnie przyciągnie, w realu i w literaturze, przyjemnie będzie chwycić za książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna okładka. Na tę książkę też mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię książki z Polskimi miastami w tle, szczególnie jeżeli te miasta są dobrze opisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi właśnie jakoś nie odpowiadają, bo wydaje mi się, że obraz jest przerysowany już od samego początku

      Usuń
  7. Szczerze powiedziawszy to w ogóle mnie nie zainteresowała ta ksiązka. Zdecydowanie wolę radosne ksiąkzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Toruń jakoś nie do końca, ale wiem komu polecę tę pozycję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem czy ta ksiżąka, jest pobieżna. Muszę sięgną po nią to sieę przekonam. A mam na nią ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że wydawnictwo Kobiece wydało taką książkę. Zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń