Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 grudnia 2020

,,Anielski puch" Marika Krajniewska


 

Wydawnictwo: Wielka Litera
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 224
Do kupienia: Gandalf

Twórczość mariki Krajniewskiej miałam okazję poznać podczas lektury jej serii, która całkiem przypadła mi do gustu. Postanowiłam sprawdzić, jak to będzie z ,,Anielskim puchem".

Poznajemy trzy pokolenia kobiet. Zofię, Annę i Natalię, czyli babcię, córkę i wnuczkę, którym nie szczęści się w miłości. Co roku więc w liście do Mikołaja proszą jedynie o to jedno - o miłość. Czy los w tym roku się do nich uśmiechnie?

Całe szczęście, że książka była krótka, bo już od samego początku czułam, że to nie jest to czego szukałam. W wielu miejscach jest nielogiczna, sporo wątków jest nierozwiniętych, bywa, że nie wiadomo o co chodzi, za wiele szczęśliwych zbiegów okoliczności.

,,Anielski puch" Mariki Krajniewskiej czytałam w formie przerywnika i jedynie w tej roli ta pozycja się sprawdziła. Dla mnie niestety bardzo słaba i jej lektura nie wniosła nic nowego do mojego życia oprócz zniechęcenia. 
  
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

5 komentarzy:

  1. Mam tę książkę, ale póki co nie planuję jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to słaba lektura. Nie lubię takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ksiązka zawiodła, ale czasami i na takie sie trafia.

    OdpowiedzUsuń