Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 7 grudnia 2020

,,Polowanie na potwory. Poradnik dla babysitterek" Joe Ballarini


 

Wydawnictwo: Young
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 328
Do kupienia: Gandalf

Lubię sięgać po udane debiuty, a ,,Polowanie na potwory. Poradnik dla babysitterek" z pewnością taki jest.

Główną bohaterką jest nastolatka, Kelly, która marzy o wyjeździe na wakacyjny obóz. Jej rodziców nie stać na to, by zasponsorować jej wyjazd, więc ima się różnych prac. Jedną z nich jest posada opiekunki do dziecka, której podejmuje się zamiast iść na imprezę. Kelly nie sądzi jednak, że potwory z dziecięcych koszmarów istnieją naprawdę.

Książka jest naprawdę świetna. Wciągnęłam się w nią już od pierwszej strony. Fabuła jest interesująca od samego początku i tak zostaje aż do ostatniego zdania. Nie można narzekać na nudę, akcja nie zwalnia nawet na moment. Bardzo szybko okazuje się, że bycie opiekunką do dzieci wiąże się ze sporą odpowiedzialnością.

,,Polowanie na potwory. Poradnik dla babysitterek" Joego Ballariniego to debiut literacki autora, który doczekał się ekranizacji na Netflixie. Filmu jeszcze nie widziałam, jednak mam zamiar to nadrobić. Już nie mogę doczekać się kontynuacji przygód Kelly i jej nowych znajomych.

Moja ocena: 5.5/6 
  
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

7 komentarzy:

  1. Debiut autora i od razu doczekał się ekranizacji? Nic, tylko pogratulować tak wielkiego sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zazwyczaj najpierw książka, a potem film. Dobrze, że mam Netflixa.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje dzieciaki trochę za małe, ale sama wciągnęłabym się w tę historię, ale może najpierw ją obejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, bardzo ciekawa pozycja. Jestem też ciekawa filmu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio się przekonałam, że young adult to już nie dla mnie. Co do debiutów, to sama bardzo chętnie sięgam po takie książki, lubię potem sięgać po kolejne pozycje i śledzić jak rozwiją się talent danego autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta przygoda czytelnicza sprawiła nam sporo frajdy, chętnie w nią weszliśmy, dynamicznie i ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę czytałam i bardzo dobrze się przy niej bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń