Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 9 grudnia 2020

,,Kredziarz" C.J. Tudor


 

Wydawnictwo: Czarna Owca
Data wydania: 2018
Format : Książka
Ilość stron: 384
Do kupienia: Gandalf

O książce ,,Kredziarz" słyszałam sporo dobrego, więc miałam względem tej powieści spore oczekiwania.

Całość zaczęła się podczas jednych z wakacji kilkadziesiąt lat temu, kiedy to przyjaciele z miasteczka spędzali razem czas. To właśnie wtedy w okolicy pojawił się nowy nauczyciel, albinos, który po wakacjach miał zacząć pracę w szkole. Mężczyzna podpowiedział jednemu z chłopców, by porozumiewać się z kolegami za pomocą znaczków z kredy. Niebawem doszło do morderstwa.

Kryminał nie jest najgorszy, akcja toczy się naprzemiennie kiedyś i współcześnie. Tak naprawdę do końca nie wiadomo, jak to wszystko się zakończy oraz kto jest odpowiedzialny za wszystkie rzeczy, które mają miejsce przez te kilkaset stron.

,,Kredziarz" to powieść, w której przez długi czas jest sporo niejasności, zawirowań, Czyta się całkiem sprawnie, jednak zabrakło mi jeszcze jakiegoś zaskoczenia, silniejszych emocji.

Moja ocena: 4,5/6
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie zdążyłam przeczytać tej książki, chociaż od dawna mam ją w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zakończenie pozostawia po sobie niedosyt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kiedyś coś podobnego. Pamiętam, że to była książka dla młodzieży i morderstwo okazało się porwabiem. Szkoda, że nie mogę przypomnieć sobie tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedna z tych książek, na które na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby zapowiadało się całkiem ciekawie, ale Twoja recenzja sprawia,że chyba się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, na razie mam w planach inne lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam "Innych ludzi" C.J. Tudor :) A tą z chęcią poznam, bo tamta część zrobiła na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń