Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 24 sierpnia 2013

,,Uśpienie” Marta Zaborowska

Wydawnictwo: Czarna Owca
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 480
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


Marta Zaborowska z wykształcenia jest politologiem. Obecnie jednak jej czas zajmuje praca nad książkami. W realizacji jest kolejna część ,,Uśpienia”.

Nagle ze szpitala psychiatrycznego zbiegł groźny przestępca. W wyniku tego zdarzenia zaczął się ciąg nieszczęśliwych zdarzeń. W swoim gabinecie została okaleczona pani doktor, która z nim współpracowała. Następnie została ona zamordowana, a zaginiony wciąż przebywał na wolności. Policja podejmowała różne tropy mające na celu schwytanie zbiega, jednak jak na razie nie przynosiły one pożądanych rezultatów. Tymczasem w szpitalu na jaw co chwilę wychodziły nowe fakty, które rzucały nowe światło na całą sprawę. Nie zabrakło intryg, tam nikt nie mógł już czuć się bezpieczny…

Nie pamiętam już, kiedy ostatni raz czytałam jakiś kryminał. Było to dawno temu z racji tego, że nie miałam żadnego na półce, bo wszystkie już przeczytałam. Dlatego też, gdy do biblioteczki rodzinnej zawitała ta pozycja postanowiłam się na nią skusić pomimo tego, że z Czarną Serią nie miałam jeszcze nic wspólnego. Debiutom jednak zawsze daję szansę i tak zaczęła się moja przygoda z Julią Krawiec, panią detektyw prowadzącą dochodzenie.

Nie mogę powiedzieć, abym się zawiodła, gdyż całą pozycję przeczytałam bardzo szybko i z wielkim zainteresowaniem. Przed jej rozpoczęciem przeczytałam jedną niezbyt pochlebną recenzję, jednak postanowiłam przeczytać ,,Uśpienie” i sama wyrobić sobie o niej opinię. Już teraz mogę wspomnieć, że jest bardzo pochlebna.

Czytam także polskie kryminały, jednak najbardziej lubię, gdy do końca nie wiadomo, kto jest zabójcą. Tak stało się w tej pozycji, co bardzo mnie cieszy. Co chwilę na jaw wychodziły nowe fakty dotyczące pracowników i pacjentów szpitala psychiatrycznego znajdującego się pod Warszawą. Nic nie było takie, jak by się mogło wydawać. Nawet przyjaciel mógł okazać się wrogiem…

Pomimo tego, że jest to debiut został on bardzo starannie napisany. Nie zabrakło drastycznych opisów, więc należałoby być na to przygotowanym. Trochę żałuję, że na okładce zdradzono dość odległe fakty, jednak nic nie mogę na to poradzić. Po prostu nie warto ją czytać przed rozpoczęciem lektury.

,,Uśpienie” to debiutancka powieść Pani Marty Zaborowskiej, którą przeczytałam z wielkim zainteresowaniem i mogę ją Wam z czystym sumieniem polecić, jeśli lubicie takie okrutne, ale pełne emocji i napięcia historie. Z tą pozycją z pewnością nie będziecie się nudzić!

Moja ocena: 5,5/6

37 komentarzy:

  1. Szkoda, że kryminały to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. jakby to był dramat, to dlaczego nie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie dobrego kryminału, więc chętnie sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale w przyszłości warto przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, że ta książka jest w mojej bibliotece. Po Twojej recenzji wiem, że warto się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, czekam na Twoją opinię po jej przeczytaniu:)

      Usuń
  6. Z twojej recenzji wynika, że debiut wypadł genialnie :) Koniecznie muszę przeczytac, ponieważ kryminały mogłabym czytać nawet tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się szalenie ta książka podobała. To jeden z lepszych polskich kryminałów i czekam teraz na drug tom przygód Julii Krawiec.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre kryminały to coś, po co zawsze chętnie sięgam. A skoro polecasz to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Czegoś takiego szukałam. Szczerze mam dość tych pseudokobiecych kryminalików, w których głupiutkie panie detektyw bawią się w rozwiązywanie zagadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też wolę ciekawe i pełne napięcia opowieści:)

      Usuń
  10. Też daję szansę debiutom książkowym i tej książce na pewną dam taką szansę, tym bardziej, że uwielbiam takie klimaty :)

    http://zaczytany--w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja recenzja mnie bardzo zachęciła! Nie spodziewałam się, że ta książka może być aż tak dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przeczytam, kryminałom mówię zdecydowanie tak! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka czeka u mnie w kolejce do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że książka może mi się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej autorce jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię polskie kryminały, może i na ten się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aż nabrałam ochoty na ten kryminał :)

    OdpowiedzUsuń