Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 14 listopada 2020

,,PS I życzę Ci dużo miłości" Praca zbiorowa


 

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 352
Do kupienia: Gandalf

W tym roku jest wysyp zbiorów opowiadań na różne okazje. Postanowiłam zapoznać się z kolejnym świątecznym.

Publikacja składa się z 8 opowiadań, w których główną rolę ogrywa kartka/list znaleziony/dostarczony po latach do adresata, który może sprawić, że dane niesnaski pójdą w zapomnienie. Większości zakończeń, niestety, domyśliłam się już zanim na dobre zostały one ujawnione.

Najbardziej podobało mi się jednak opowiadania Ilony Gołębiewskiej za wyrazistą główną bohaterkę, Magdy Knedler za dążenie do realizacji celów i pomoc potrzebującym. Wszystkie one jednak były bardzo krótkie.

,,PS I życzę Ci dużo miłości" Praca zbiorowa to dość przeciętny zbiór, z którym na spokojnie można zapoznać się w jedno popołudnie.

Moja ocena: 3/6
    
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Hmm, chyba nie do końca dla mnie taka forma książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze tego zbioru. W tym roku mamy naprawdę obfitość w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zbiór przypadł bardziej do gustu.

    OdpowiedzUsuń