Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 2 listopada 2013

,,Łatwopalni" Agnieszka Lingas-Łoniewska

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 276
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Agnieszka Lingas-Łoniewska to autorka kilku pozycji z różnych gatunków literackich. ,,Łatwopalni" to powieść z serii ,,Z tulipanem".

Monika pracowała, jako nauczycielka w szkole. Jarek z kolei po wydarzeniach, które wstrząsnęły jego życiem przemieszczał się z miejsca na miejsce, nigdzie nie mógł zostać na dłużej. Szczęśliwy los chciał, że ich drogi się zetknęły. Zamieszkał w pokoju, który wynajmowała wraz z matką. Przez jakiś czas prowadził także w szkole cykl wykładów z pierwszej pomocy. Para zaczęła się do siebie zbliżać, jednak na drodze do ich szczęścia trwała ich przeszłość oraz Grzesiek, były facet Moniki...

Nie przepadam za książkami erotycznymi, co już pewne zdążyliście zauważyć, ale jakoś zawsze skuszę się na serię ,,Z tulipanem". Na ,,Łatwopalnych" zdecydowałam się ze względu na sympatię, jaką darzę autorkę. Przeczytałam już prawie wszystkie jej powieści, dlatego też pewnego popołudnia postanowiłam oddać się lekturze tej pozycji.

Początkowo niespecjalnie mnie zachwyciła, jednak im czytałam dalej, tym większą miałam na nią ochotę. Wprost nie chciałam jej odkładać ani na chwilę. Wszystkie obowiązki przestały mnie interesować, liczyła się tylko ta książka i jej zakończenie.

Bardzo lubię książki Pani Agnieszki, ta też mi się spodobała, dlatego z niecierpliwością czekam na jej kontynuację, która ma się ukazać już za kilka miesięcy. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy, a ja znów będę mogła poczytać o dalszych losach głównych bohaterów.

Cieszy mnie fakt, że sceny zbliżeń są opisane bardzo subtelnie, nie nachalnie i nie ma ich specjalnie dużo. Takie książki z gatunku literatury erotycznej mogę czytać, gdyż takie, gdzie cały czas uprawiają seks nie bardzo mnie pociągają.

Jak zwykle autorka nie pozostała obojętna i wplotła wątek sensacyjny, który nadał powieści zupełnie inne znaczenie. Szczególnie bliski stał mi się Jarek, który przeżył w życiu bardzo wiele, a mimo wszystko w jakiś sposób musiał sobie poradzić z tym, co go spotkało. Może to dotyczyć każdego z nas. Książki autorki są bardzo życiowe i za to je sobie cenię.

,,Łatwopalni" to ciekawa pozycja, jednak nie będę ukrywała, że większym sentymentem darzę te wcześniejsze powieści pisarki. Ta także mi się podobała i czekam na jej kontynuację. Jeśli macie ochotę na wciągającą pozycję to dobrze trafiliście.

Moja ocena: 4,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


42 komentarze:

  1. Chętnie sięgnę. Bardzo lubię tę autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z chęcią się z nią zapoznam, ale myślę, że zacznę od jej poprzednich książek;) pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę, jak będę czytała blogi ;)
      Moim zdaniem te wcześniejsze są lepsze.

      Usuń
  3. Mnie bardzo ,,Łatwopalni'' przypadli do gustu, aczkolwiek zakończenie mnie rozczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio mam 'fazę' na tę autorkę i najchętniej dorwałabym wszystkie jej książki, ale ta jest u mnie zdecydowanie na pierwszym miejscu i koniecznie muszę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam, ale coraz mniej książek zostało mi do przeczytania:)

      Usuń
  5. Książki erotyczne mnie nie interesują, ale z drugiej strony przeczytałabym dla autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł przywodzi na myśl piosenkę Maryli Rodowicz.
    Jestem pełna podziwu dla pani Agnieszki. Jaki ona ma płodny umysł. Orientujesz się Kiti ile ona w tym roku wydała książek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym ,,Obrońcę nocy", ,,Łatwopalnych" i ,,W szpilkach od Manolo" to na pewno, nie wiem, czy jeszcze jakieś:)

      Usuń
  7. Chętnie sięgnę po "Łatwopalnych", bo "W szpilkach od Manolo" tej autorki przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o autorce, ale jeszcze żadnej jej powieści nie przeczytałam. Ta jakoś mnie nie przekonuję. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję, że by mi się spodobała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale mam ją w planach, lecz nie jestem pewna czy zacznę od tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od dawna planuję przeczytać jakąś powieść tej autorki, ale jakoś ciągle mi z nią nie po drodze :) na razie muszę uporać się z zaległymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie lubię takie książki, więc chyba sama się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodziewałam się całkiem innej książki, mniej ambitnej, a tu pozytywnie się zaskoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam wiele o tej autorce i początkowo miałam ochotę coś przeczytać, ale doszłam do wniosku, że to jednak nie jest literatura dla mnie. Myślę, że jej książki mogą być dobrym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki. Może najwyższa pora zacząć od jakiejś wcześniejszej pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki tej autorki wciąż są jeszcze przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a tę książkę to mam na początku długaśnej listyyy :)) Muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... Chciałam przeczytać coś tej autorki. Może się skuszę, choć przyznam, że jak przeczytałam, że erotyk to od razu powiedziałam: nie. Widzę jednak, że masz tak, jak ja - sceny zbliżeń opisane subtelnie i nienachalnie + ich ograniczona ilość :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bym nie mogła czytać, jak co chwilę odbywają stosunek.

      Usuń
  19. Z przyjemnością bym ją przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń