Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 15 kwietnia 2020

,,Awaria małżeńska" Magdalena Witkiewicz, Natasza Socha

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2016
Format: Książka
Liczba stron: 376
Do kupienia: Gandalf

Ostatnio uświadomiłam sobie, że rzadko czytam książki w duecie, więc postanowiłam to nadrobić.

Gdyby nie chęć uratowania kota przed śmiercią pewien wypadek autobusowy nigdy by się nie zdarzył. Tym razem dwie panie by się nie poznały, a ich mężowie nie musieliby wziąć odpowiedzialności za dom i po dwójce dzieci, a wtedy nie byłoby tej książki.

Znałam wcześniej twórczość obu autorek, więc postanowiłam sprawdzić, jak poradziły sobie w duecie. Książka specjalnie mnie nie rozbawiła, ale dość przyjemnie spędziłam z nią czas.

,,Awaria małżeńska" Magdaleny Witkiewicz i Nataszy Sochy to historia dwóch tatusiów, którzy z dnia na dzień bez żadnych domowych obowiązków muszą zająć się wszystkim. Jak sobie z tym poradzili?

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: