Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 14 kwietnia 2020

,,Arbuz" Jan Brzechwa

Wydawnictwo: Olesiejuk
Data wydania: 2014
Format: Książka
Liczba stron: 10
Do kupienia: Gandalf

Wiersze Jana Brzechwy już od dzieciństwa należały do moich ulubionych. Dziś przedstawiam Wam ,,Arbuza".

Głównym bohaterem wiersza jest arbuz, który dogadywał innym warzywom i owocom. Nic sobie nie robił z tego, że jest to dla nich nieprzyjemne. Czy to miało się ukrócić?

Nie wydaje mi się, żebym wcześniej słyszała ten utwór, dlatego tym bardziej się cieszę, że postanowiłam się z nim zapoznać. Wiersz jest naprawdę króciutki, a ma ważne przesłanie.

,,Arbuz" Jana Brzechwy pokazuje, by nie być dla innych nieuprzejmym, bo może się to źle dla nas skończyć.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Sądziłam, że jako dziecko poznałam wszystkie wiersze Brzechwy, otóż nie ;)

    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń