Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 6 września 2020

,,Marzenia, które się spełniają" Agnieszka Krawczyk

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 480
Do kupienia: Gandalf

Agnieszka Krawczyk napisała już sporo powieści, w tym kilka serii. ,,Marzenia, które się spełniają"jest zwieńczeniem trylogii ,,Ulica Wierzbowa".

W życiu mieszkańców ulicy Wierzbowej nie wszystko układało się dobrze. Nika cały czas żywiła uczucia do jednego z sąsiadów. pani Flor\y nie było stać na remont domu, Hania miała przeprawy z mężem. Dodatkowo kilkoro bohaterów starało się wyjaśnić, co stało się z różą Adela 12.

Pierwszy tom czytałam w okolicach Bożego Narodzenia, jednak z drugim zapoznałam się całkiem niedawno. Bardzo mi to pasuje, bo nie przyszło mi zbyt długo czekać na zwieńczenie trylogii i byłam w tempie sprawy. Losy bohaterów zostały otwarte, więc czytelnik sam może sobie dopowiedzieć, co się u nich wydarzyło.

,,Marzenia, które się spełniają" Agnieszki Krawczyk to ostatnia część trylogii, z którą warto się zapoznać. Powieść jest obszerna, jednak zapoznałam się z nią nadzwyczaj szybko. Mieszkańcy ulicy Wierzbowej dają się lubić, choć niektórzy z nich mają ogromne wady.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Nie znam tej trylogii i jak na razie nie planuję jej czytać, ale cieszę się, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała trylogia dopiero przede mną. Bardzo lubię książki Agnieszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam książki Agnieszki, polecam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń