Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 5 września 2020

,,Zimny chirurg" Max Czornyj

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2020
Format: Książka
Liczba stron: 336
Do kupienia: Gandalf

Max Czornyj napisał już kilkanaście książek, w tym dwie fabularne na faktach o znanych mordercach.

Zimny chirurg to pseudonim psychopaty, który sam siebie postanowił tak nazywać. Już od dzieciństwa sam czuł, że coś jest z nim nie tak, lubił przesiadywać w grobach, na cmentarzu.

Lubię twórczość tego autora, a więc postanowiłam zapoznać się też z tą publikacją. Jej atutem na pewno jest to, że szybko się czyta, bo niespecjalnie przypadła mi do gustu. Pozycje fabularne o wiele bardziej przypadają mi do gustu.

,,Zimny chirurg" to historia Edmunda Kolanowskiego, który już od samego początku przejawiał niepokojące fascynacje.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Twórczość autora ciągle przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już trafiła już do mojej biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie przyciągnęła okładka :) Zobaczymy jak środek mnie wciągnie.

    OdpowiedzUsuń