Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 7 września 2020

,,Dziecko" Fiona Barton

Wydawnictwo: Czarna Owca
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 544
Do kupienia: Gandalf

Kilka dni temu zapoznałam się z pierwszym tomem serii, a zarazem debiutem Fiony Barton, który średnio przypadł mi do gustu. Zastanawiałam się czy skusić się na kontynuację. Postanowiłam zapoznać się z drugim tomem i nie żałuję.

Na placu budowy zostały odnalezione kości noworodka. Policja sądziła, że mogły przeleżeć tam nawet kilkadziesiąt lat. W sprawę postanowiła zaangażować się dziennikarka z czołowego magazynu, którą mieliśmy okazję poznać już we ,,Wdowie". Czy udało się dojść prawdy?

Drugi tom czytało mi się już o wiele lepiej i na pewno szybciej. Pierwsza część nieco mi się dłużyła. Przez tę przebrnęłam bardzo szybko. Zakończenie okazało się dla mnie bardzo zaskakujące, na pewno nie takiego rozwiązania się spodziewałam.

,,Dziecko" Fiony Barton to thriller, który można czytać jako oddzielną całość. Spoiwem serii jest postać dziennikarki.


Moja ocena: 4.5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: