Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 24 listopada 2014

,,Przystań Julii" Katarzyna Michalak

Wydawca: Znak
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 356
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfZnak

Trylogia kwiatowa zauroczyła mnie już od pierwszego tomu, podobnie, jak twórczość Katarzyny Michalak, która wydała już ponad dwadzieścia książek, które stały się bestsellerami. Z wielką niecierpliwością czekałam na ,,Przystań Julii", wieńczącą tę trylogię.

Julia po rozwodzie nie miała praktycznie nic, oprócz domu po zmarłej ciotce, w którym postanowiła zamieszkać. Już pierwszego dnia poznała Grzegorza, sąsiada, który prowadził swój pensjonat, w którym przyjmował gości. Tymczasem Kamila, ale także Gosia pogrążyły się w rozpaczy po śmierci bliskiej im osoby. Łukasz musiał więc zająć się wszystkimi firmami, choć nie było mu łatwo. Niebawem jednak okazało się, że to jeszcze nie koniec kłopotów, które czekają na głównych bohaterów.

Trylogia kwiatowa należy do jednej z moich ulubionych serii Katarzyny Michalak. Ten tom w połowie został poświęcony Julii, czyli tytułowej bohaterce. Druga połowa wyjaśniła dalsze losy Kamili oraz Gosi, czyli dwóch pozostałych postaci. Sporo się tutaj działo, pojawił się także wątek sensacyjny, ale jest także dużo magii i miłości. Każdy rozdział otwiera kilkuzdaniowa wypowiedź o jednym z gatunków kwiatów, co urozmaica opowieść.

Całość została napisana w niezwykle prosty sposób, czasem niektóre zdarzenia mogą nam się wydać nierzeczywiste, jednak od tego jest książka - aby marzyć.  Być może nie wszystko jest zgodne z prawdą, jednak i tak powieść czyta się z przyjemnością. Jest w niej wiele ciepła, radości, ale czasami także łez smutku i zazdrości. Żałuję jedynie, że to już koniec trylogii, jednak mam nadzieję, że bohaterki tej serii być może pojawią się w innych powieściach autorki.

,,Przystań Julii"  to końcowy tom, który także mi się spodobał. Doskonale wyjaśnił i zakończył losy większości bohaterów, jednak kilka pozostało jeszcze otwartych. Możemy się tylko domyślać, jak potoczyły się ich dalsze losy. Książka na pewno spodoba się miłośnikom serii,, twórczości autorki, ale także tym, którzy lubią lekkie powieści obyczajowe, przy których można się zrelaksować i miło spędzić czas.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Wydawnictwu 



22 komentarze:

  1. Książkę mam, ale jeszcze jej nie czytałam, bo najpierw muszę wywiązać się z innych zobowiązań czytelniczych, a potem dopiero sięgnę po ''swoje'' lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale książki Katarzyny Michalak nie przemawiają do mnie. Mam tu na myśli fakt, że w ogóle nie ciągnie mnie do tego, aby po nie sięgnąć. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale może to minie z czasem.
    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, mi się większość podoba.Takie lekkie czytadła na wolne popołudnie.

      Usuń
  3. Twórczość Pani Michalak nadal przede mną. Zacznę od innej serii tej autorki,a mianowicie Sklepiku z niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepik z niespodzianką też bardzo miło wspominam.

      Usuń
  4. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że ta kobieta tyle tego napisała! :D A jeszcze niczego spod jej pióra nie czytałem, tak więc nie mam pojęcia, czy by mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale było tak napisane na skrzydełku, więc znaczy, że już przekroczyła 20 książek.

      Usuń
  5. Wiesz, że ja nie lubię jej twórczości, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na tę książkę, jestem ciekawa jak potoczą się losy bohaterek. Julia mnie intryguje. Niebawem się za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i czekam na Twoje wrażenia z lektury.

      Usuń
  7. Do tej pory pani Michalak czytałam tylko Serie z Kokardką i podobała mi się, ale inne książki autorki ciągle przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pierwsza część o Kamili całkiem przypadła mi do gustu, to recenzje drugiego tomu o Gosi już mnie poważnie zniechęciły. Mnogość występujących w jednej powieści tragedii chyba była już lekką przesadą:D Nie mam pojęcia, czy sięgnę po ostatnią część. Trochę się jej obawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam to tragedii faktycznie było sporo, aczkolwiek drugi tom chyba najbardziej mi się podobał z całej trylogii.

      Usuń
  9. Kiedyś na pewno przeczytam, na razie mam odwyk od twórczości tej autorki, ostatnio się bardzo zdenerwowałam, więc wolę trochę odczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czytałam, a mi Sklepik z niespodzianką bardzo się podobał.

      Usuń
  10. po pierwszej części, która nie do końca przypadła mi do gustu po prostu darowałam sobie dalsze zapoznawanie z nią;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze dwie części przeczytałam i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń