Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 22 listopada 2014

Nowości #1

Postanowiłam stworzyć coś nowego, a'la cykl, o tym, co pojawiło się w przeciągu tygodnia w mojej domowej biblioteczce. Będą to raczej okładki z internetu, gdyż nie zawsze mam możliwość, by robić zdjęcia na bieżąco. Myślę, że dzięki takim wpisom można poznać wiele książek, na które wcześniej by się nie trafiło. No to zaczynamy.

,,Dolina Tęczy" Lucy Maud Montgomery

Zbieram tę serię, co 2 tygodnie pojawia się nowy tom w kiosku za 13,99 zł. Mam w planach zebrać całą kolekcję na później.



Tym razem jest to opowieść o sześciorgu dzieciach Ani i o ich przyjaciołach.

Na plebanię przybywa nowy pastor, wdowiec z czwórką dzieci. Faith, Una, Carol i Jerry szybko zaprzyjaźniają się z dziećmi ze Złotego Brzegu. Pewnego dnia odnajdują też całkiem przypadkowo małą uciekinierkę, Mary Vance - osobę o zaskakującej osobowości.

Dolina Tęczy to opis dzieciństwa, społeczeństwa wiejskiego i przygód 11-letnich dzieci. Książka z całą pewnością godna polecenia.

,,Przystań Julii" Katarzyna Michalak

Mam prawie wszystkie książki autorki, a ta zamyka trylogię kwiatową. Bardzo lubię lekkie powieści obyczajowe, więc myślę, że ta pozycja mi się spodoba.


Przewrotny los połączył trzy kobiety mieszkające przy uliczce Leśnych Dzwonków. Szczęście ma jednak to do siebie, że nie trwa długo, a przyszłość skrywa wiele niespodzianek, nie zawsze radosnych…

Julia postanowiła zacząć wszystko od nowa. Spakowała do samochodu dorobek całego życia i ruszyła przed siebie, byle dalej od rozczarowań i zdrady. Czuła, że mały domek w Bieszczadach może stać się jej bezpieczną przystanią, nie wiedziała jednak, co ją czeka na końcu drogi.
Gosia i Kamila, przyjaciółki Julii z Milanówka, muszą zmierzyć się z mroczną tajemnicą, przez którą już utraciły najbliższą im osobę. Łukasz zostaje wciągnięty w niebezpieczną grę. W tej grze stawką jest życie kogoś, kogo kocha. Jeden błąd i nadzieja znów zmieni się w rozpacz.

,,Szajba na peronie 5" Marta Obuch

Paulina zgłosiła chęć zrecenzowania tej książki. Najpierw otrzymała e-book, a w tym tygodniu wersję papierową. Czytałam do tej pory dwie książki autorki i jestem zadowolona.


Zosia jest rozczarowana swoim nieciekawym życiem. Czuje się stara, gruba i samotna, wręcz oddałaby wszystko, żeby mieć znowu dwadzieścia lat. Marzenia spełniają się, kiedy wypija butelkę wina z roku 1929 i wraz ze swoimi znajomymi przenosi się w czasie do przedwojennych Katowic. Szanowana pani doktor literatury to teraz Czarna Zośka, szefowa bandy rzezimieszków, która okrada majętnych Niemców. Jej zadaniem jest uwodzenie i typowanie mężczyzn. A ponieważ do niemieckich willi trzeba się włamywać, jej siostra, Danka, musi się nauczyć wielu zaskakujących rzeczy jak choćby chodzenia po gzymsie. Problem pojawia się, kiedy niejaki Mirek Mędrzycki, który również zajmuje się złodziejskim fachem, rzuca Czarnej Zośce wyzwanie. Gra toczy się o dużą stawkę, bo Zosia jednocześnie próbuje rozwikłać tajemnicę rodziną. Dotyczy ona pierwszego burmistrza Katowic, Louisa Diebla, który ograbił kasę miejską i uciekł z pieniędzmi za ocean. A może nie zabrał ze sobą wszystkiego? Odpowiedź kryje się w podziemnych korytarzach i tunelach, które do dziś ciągną się pod miastem.

,,Złoto głupców" Philippa Gregory

Mamy w domu dwa tomy, więc warto było zaopatrzyć się też w trzeci. Ja na razie nie czytam tej serii, ale może za kilka lat zmienię zdanie.


W trzecim tomie bestsellerowej serii o tajemniczym Zakonie Ciemności młodzi podróżnicy Luca, Freize, Izolda i Iszrak przybywają do Wenecji w czasie karnawału. Podczas gdy mieszkańców miasta ogarnia szaleństwo zabawy, bohaterowie mają zbadać sprawę fałszerstwa złotych monet. W trakcie dochodzenia poznają dwoje alchemików, którzy najprawdopodobniej są w posiadaniu kamienia filozoficznego. Z biegiem czasu na jaw zaczynają wychodzić kolejne niewiarygodne, a czasem przerażające sekrety.

,,Żywioły" Erica Spindler, Alex Kava, J.T. Ellison

Zbieramy wszystkie książki Spindler, a więc i tę zakupiłyśmy. Do tej pory czytałam ,,Cienie nocy", jako zbiór trzech opowieści tych pisarek i byłam zadowolona. Myślę, że ,,Żywioły" także mi się spodobają.




Jeden niszczycielski żywioł, trzej groźni zbrodniarze. Potężna nawałnica, którą przyniósł prąd strumieniowy z Kanady, przetaczająca się przez USA, zyskała przydomek Alberta Clipper. Jest początek października, a burza z furią atakuje Stany Zjednoczone od Illinois po Florydę, gdzie zderza się z tropikalnym niżem, ponownie rusza na północ i sieje spustoszenie na Wschodnim Wybrzeżu. W samym centrum wichury, ulewy i śnieżycy detektyw Mary Catherine Riggio, agentka FBI Maggie O’Dell i porucznik Taylor Jackson muszą stawić czoło nie tylko żywiołom, ale przede wszystkim trzem groźnym zbrodniarzom. 

,,Podarunek" Krystyna Mirek


Czytałam dwie lub trzy książki tej autorki i byłam zadowolona. ,,Podarunek" jest bardzo mocno promowany, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę.




Marta wysłała prośbę do losu. On podjął wyzwanie. Jednak odpowiedział zupełnie inaczej, niż ktokolwiek mógłby się spodziewać.

Opowieść o samotności i o poszukiwaniu własnego miejsca na ziemi, niezwykłych smakach i mocy tradycji. Ale przede wszystkim to historia o miłości, która nie zawsze czeka za rogiem. Czasem jest jeszcze bliżej.

Marta ma męża i dzieci, ale czuje się bardzo samotna. Jej małżeństwo jest nieszczęśliwe, syn i córka pogrążeni we własnych sprawach, a teściowa, należąca do szanowanej rodziny z tradycjami, na każdym kroku daje wyraz swojemu niezadowoleniu... 

Kaja jest ładna, młoda i bardzo kocha życie. Dobre jedzenie, dowcipnych i bogatych mężczyzn, piękne ubrania. Jest tak bardzo skupiona na sobie, że nie zauważa czyichś silnych, barczystych ramion, sympatycznej twarzy i zatroskanego spojrzenia. 

Marta, chcąc zmienić swoje życie, wysyła do losu malutką prośbę. Prośbę o szczęście, o gwiazdkę z nieba.

Los podejmuje wyzwanie i spełnia życzenie. Jednak zupełnie inaczej niż ktokolwiek się spodziewał.

,,Gdy zakwitną poziomki" Agnieszka Walczak-Chojecka


Kolejna książka, która zbiera bardzo dobre opinie. Paulina zamówiła ją z myślą o sobie, poczekam na jej opinię. Na razie nie jestem nią za bardzo zainteresowana.




Karolina ma 38 lat i pragnienia, przed którymi nie da się uciec. Chce miłości, namiętności i przede wszystkim dziecka.
Filip, też chciałby czegoś od życia, tylko czy ich marzenia są wspólne?
I jest jeszcze ten drugi, który zawsze był dla niej tajemnicą, przystojny pół Serb pół Chorwat, czarnooki Milan. Może to właśnie on jest jej przeznaczony?
Czy stary dom w malowniczym Cavtacie pomoże Karolinie podjąć właściwe decyzje? I czy na pewno wszystko jest takie, jakim nam się zdaje?
Wśród warszawskich kamienic, w prestiżowym studiu graficznym, w Kazimierzu nad Wisłą i w cudownej, gorącej Chorwacji bohaterka szuka spełnienia, bo jeśli tylko zakwitną poziomki…
AGNIESZKA WALCZAK CHOJECKA oddaje głos kobiecie współczesnej, silnej i jednocześnie zagubionej, poszukującej oraz pełnej nadziei.
Pożądanie, miłość i ogromna potrzeba macierzyństwa. O tym jest ta opowieść.


,,Śnieżka. Opuszczona kotka" Tina Nolan


Całkiem niedawno kupiłam 10 pierwszych tomów, postanowiłam więc dokupić 11. Uwielbiam książki o zwierzętach, więc seria idealna dla mnie.




Zgubione... porzucone... zaniedbane... 
Odtąd ich domem będzie "Cichy kąt"!
W idealnym świecie takie miejsce jak schronisko "Cichy kąt" nie byłoby potrzebne. Jednak Ewa i Karol Mareccy, których rodzice prowadzą schronisko, wiedzą, że w życiu nie zawsze jest idealnie. Codziennie zjawia się nowe zwierzę, które potrzebuje pomocy!
Kiedy Ewa poznaje Julię i Jakuba, jest pewna, że okażą się idealnymi opiekunami dla Śnieżki, cudownej czarno-białej kotki znalezionej w opuszczonym domu. Jednak niedługo po przeprowadzce do nowych właścicieli Ewa zaczyna podejrzewać, że nie wszystko jest tak, jak być powinno, a Śnieżce znów grozi niebezpieczeństwo...


Widzicie coś dla siebie? Co najbardziej byście chcieli przeczytać i mieć u siebie?


19 komentarzy:

  1. Dla mnie "Szajba na peronie.." -zachęca mnie od jakiegoś czasu.
    "Przystań Julii "muszę przeczytać bo jestem ciekawa końca trylogii."Poziomki...." czekają na swoją kolej, pewnie po weekendzie po nie sięgnę.
    Przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ,,Szajbę...", ciekawa. A po ,,Przystań Julii" sięgnę w pierwszej kolejności.

      Usuń
  2. Ojej, ile książek! Nic, tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem już po lekturze Podarunku i mogę zarekomendować wszystkim, którzy lubią lekkie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko Montgomery, którą uwielbiam. Kiedyś miałam wszystkie tomy Ani, ale jakoś się "po ludziach" rozeszła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Ja kiedyś chciałam kupić całą serię, ale mi się nie udało, więc teraz kupuję sobie po tomie.

      Usuń
  5. Ja też zbieram serię o Ani, kupuję książkę co dwa tygodnie.A książkę "Gdy zakwitną poziomki" naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne właśnie jest to w serii o Ani, że wychodzi co dwa tygodnie i nie jest droga.

      Usuń
  6. Też córce kupuję serię o Ani, sama nie czytałam więc będę teraz miała większą motywację by po nie sięgnąć, a najbardziej chciałabym przeczytać M. Obuch - też czytałam dwie jej książki i byłam nimi zachwycona :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkradłabym Ci "Podarunek" :D Ciekawa jestem też książki "Szajba na peronie". Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo,dużo książek nic nie czytałam :) u mnie w tym miesiącu przybyły tylko 2 książki póki co, bo listopad się jeszcze nie skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tym razem nie znalazłam nic dla siebie...

    OdpowiedzUsuń