Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 21 listopada 2014

Życiowe piątki.


Dobra pizza nie jest, a najlepszą, jaką jadłyśmy do tej pory oferuje Pizzeria Angelo. Podczas jedzenia możemy odbyć także nierzeczywistą podróż. 16 listopada obchodziłyśmy 22 lata, a już niebawem Andrzejki, a więc gdzie byśmy się wybrały? Należy także pamiętać, że odpowiedni ubiór to podstawa. Proponujemy także, jakie suche przekąski wziąć ze sobą w podróż.

Choć zupełnie się tego nie spodziewałam w weekend udało mi się przeczytać aż CZTERY książki fantastyczne. W piątek przeczytałam jedną, w sobotę dwie, a w niedzielę czwartą. Sama byłam zaskoczona tym, jak szybko można przeczytać te powieści. Faktem jest, że trzy z nich czytałam po 3 godziny, więc nie jest to zbyt długo. Wynika więc z tego, że chyba najbardziej brakowało mi fantastyki :) Obecnie od poniedziałku czytam ,,Pochłaniacz" Katarzyny Bondy, gdyż w poniedziałek chcę się udać na spotkanie autorskie.

Wybrałam też sobie temat pracy magisterskiej - Sny w twórczości Dostojewskiego. Początkowo chciałam coś o wojnie, rewolucji, ale stwierdziłam, że już dosyć się na ten temat naczytałam i teraz spróbuję czegoś nowego. Najpierw muszę odnaleźć książki, w których ten sen występuje, czyli przeczytać wszystkie publikacje Dostojewskiego, a następnie zabrać się za szukanie opracowań. Najwięcej pewnie zejdzie mi na poszukiwaniu snów, ale mam nadzieję, że dość szybko uda mi się wszystko przeczytać.

W najbliższym czasie pragnę przygotować trochę wpisów książkowych, na pewno pojawi się seria w kratkę Agnieszki Tyszki, gdyż będę ją czytać. W przyszły weekend jadę także do Łodzi, więc będę miała mniej czasu, aby to wszystko popisać, jednak w podróży na pewno oddam się lekturze serii w kratkę. W przyszły poniedziałek także mam zaplanowany wyjazd, ale zobaczymy, jak to wyjdzie. Do końca roku już nie planuję nigdzie wyjeżdżać :) A jak Wasze plany na nadchodzące dni? Jak spędziliście tydzień?

22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy temat pracy magisterskiej. U mnie tydzień minął dość spokojnie i typowo. Dom, praca, dom. Dziś planuję pójść z mężem do kina, o ile moi teściowie zgodzą się zająć synkiem. Jutro jadę do rodziców. A niedzielę pewnie spędzę z mężem i synkiem gdzieś w plenerze, o ile pogoda dopisze :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :)
      Mi do kina się na razie nie chce iść, wolę sobie trochę odpocząć.

      Usuń
  2. Fajny temat wybrałaś :) Ja jutro jadę do kuzynki na weekend do Wałbrzycha na parapetówkę w nowym mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w Wałbrzychu mamy rodzinę, ale nigdy tam nie byłam. Udanej imprezy!

      Usuń
    2. O :) i ja w Wałbrzychu mam rodzinę :) I byłam tam tylko na dworcu :(

      Usuń
    3. To też starczy :P Ja nawet na dworcu nie byłam.

      Usuń
  3. Niecodzienny temat pracy magisterskiej. Natomiast jeśli chodzi o pizzę to niezbyt często ją jadam, ale mam już sprawdzone miejsce gdzie przyrządzają ją w wyśmienity sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za często jakoś nie jem, ale jak mi zasmakuje to potrafię ze dwie zamówić w niedługim odstępie czasu.

      Usuń
  4. Ciekawi mnie Twoja praca magisterska. Bardzo intrygujący temat. A pizzy praktycznie w ogóle nie jem, jakoś mi nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina mi mówiła, że wybieracie się do Łodzi. Ja zastanawiam się, czy też by się nie wybrać, ale na razie dopadło mnie choróbsko i muszę się kurować, a potem to się zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dużo zdrówka. Mam jednak nadzieję, że wyzdrowiejesz i uda nam się zobaczyć.

      Usuń
  6. Męcząco, bo PKW sprawiła, że nie spałam przez 43 godziny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny temat pracy magisterskiej :) aż mam ochotę tą pracę przeczytać, jak już ją napiszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo,wreszcie znalazłam w blogosferze swoją rówieśniczkę. Widzę, że i Ty jesteś strzelcem?:)) Jedynie nie zgadza mi się ta praca magisterska, która chyba trochę za wcześnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja jestem Skorpionem. Jestem na pierwszym roku magisterki.

      Usuń
  9. Ciekawy temat pracy magisterskiej, powodzenia w pisaniu! :) Ulubioną miejscówkę na pizzę mam i tam jest dla mnie najlepsza, przypomina mi prawdziwą włoską pizzę, jaką jadłam we Włoszech :)
    Mój plan na najbliższe dni? Zajęcia mam dopiero we wtorek, więc jutro z rana jadę do domku, gdzie mam zamiar skończyć już pierwszy rozdział mojej pracy (choć wiadomo, jak to w domu bywa - różnie może być... :D ), poza tym będę spędzać czas z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro wieczorem jadę do domu, bo mam spotkanie. Teraz też będę zaczynała we wtorki, co bardzo mnie cieszy, bo zawsze jeden dzień wolnego więcej.

      Usuń
  10. Ależ świetny temat magisterki :) Powodzenia, mam nadzieję, że uda ci się znaleźć odpowiednie pozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam wszystkie to na pewno znajdę te, w których ten sen występuje.

      Usuń