Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 18 września 2014

Zabawa blogowa: albo albo.

Kilka dni temu Dominika z Kulturka Maialis nominowała wszystkich chętnych do nowej zabawy blogowej. Postanowiłam z tego skorzystać :)

Czy wolisz...

1. Czytać same trylogie czy książki jednotomowe?
O wiele bardziej wolę pozycje jednotomowe, gdyż mogę przeczytać ich więcej, nie zastanawiając się ciągle, co wydarzy się w kolejnym tomie. Nie stronię jednak także od trylogii i powieści wielotomowych, zwłaszcza wtedy, gdy na rynku dostępna jest już cała seria. Nie przepadam za czytaniem tomu raz na rok, gdyż wcześniej nie jest to możliwe.

2. Czytać twórczość autorów czy autorek?
Szczerze mówiąc, nie zwracam na to większej uwagi. Najważniejsza jest dla mnie fabuła, a nie płeć autora. Nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia.

3. Kupować w empiku czy na stronach internetowych?
Nigdy nie kupowałam w Empiku. Zazwyczaj kupowałam w księgarni stacjonarnej, a odkąd przeprowadziłam się do Bydgoszczy zaopatruję się w Matrasie. Przez długi czas kupowałam w księgarni stacjonarnej, jednak teraz wolę także robić zakupy przez Internet, gdyż można kupić książki ze znaczną zniżką.

4. Filmy czy seriale na podstawie książek?
Jeśli już to filmy. Seriale są dla mnie za długie do oglądania. Bardzo lubię filmy na podstawie książek Sparksa, podobają mi się one o wiele bardziej, niż powieści autora.

5. Czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Oczywiście, że 5 książek tygodniowo. Czasem mam taki tydzień, że mogę czytać nieustannie i te 5 pozycji z pewnością przeczytam. Miewam też takie chwile, gdy nie mam ochoty na czytanie i wtedy ten wynik jest znacznie mniejszy. Nie liczy się dla mnie jednak ilość, lecz jakość. Wolę czytać dobre pozycje, te gorsze, jeśli są moje lub z biblioteki po prostu odkładam w środku lektury.

6. Być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Nie ukrywam, że chciałabym kiedyś coś napisać. Widzę siebie jednak w pisaniu książek dla dzieci, gdyż ta tematyka jest mi najbliższa. Nie sądzę, aby udało mi się napisać jakąś obszerną pozycję młodzieżową. Wszystko jednak przede mną. Marzenia czasem się spełniają :)

7. Czytać 20 ulubionych książek w kółko czy tylko nowe, bez powracania do nich?
Czytam wciąż nowe pozycje. Bardzo rzadko wracam do książek już przeczytanych, mogłabym je policzyć na palcach jednej ręki. Wolę poznawać nowe opowieści, niż czytać te, które już znam. Przede mną tyle nowych powieści, że nie mam czasu, aby wracać do tych już poznanych.

8. Być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Moim marzeniem jest, by pracować kiedyś w księgarni. Myślę, że mogłabym się w tej pracy spełnić. Bibliotekę jednak też bardzo lubię odwiedzać, więc w razie co ... :)

9. Czytać tylko książki z ulubionego gatunku czy z wszystkich poza ulubionym?
Lubię różne książki, czasem otwieram się na nowe gatunki. Wszystko zależy od tego, na co w danej chwili mam ochotę. Nie lubię jednak czytać wciąż książek jednego gatunku, gdyż po pewnym czasie mi się to nudzi. Wolę zmieniać gatunkowo powieści.

10. Czytać tylko książki papierowe czy eBooki?
Preferuję papierowe pozycje, do eBooków nie mogę się przekonać. Nie mam czytnika, więc czytanie na komputerze nie sprawia mi wielkiej przyjemności. Oczy mi się męczą, nie mogę czytać za długo w pozycji siedzącej, wpatrując się w monitor.

Nominuję wszystkie chętne osoby i jestem ciekawa, czy mamy ze sobą coś wspólnego, czy wręcz przeciwnie :)

20 komentarzy:

  1. To wbrew pozorom dość trudne pytania. Nad kilkoma odpowiedzii musiałabym się głęboko zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Też nad niektórymi musiałam się zastanawiać.

      Usuń
  2. naprawdę fajne odpowiedzi, ja tez wolę jednotomowe książki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wolę pojedyncze książki, a nie serie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość się zgadza :D tylko ja często lubię wracać do dawno czytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi miło, że przyjęłaś zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nad niektórymi pytaniami musiałabym się zastanowić. Ale na pewno nie wahałabym się nad tym czy czytać e-booki czy papierowe, jednak dla mnie w dalszym ciągu takie klasyczne książki są fajniejsze :) No i książki nadal kupuję w stacjonarnych sklepach, empik zawsze będzie u mnie numerem 1, nigdy nie mogę się oprzeć ich promocji 3 książki w cenie 2, którą tak często mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, dość często je mają, ale tylko na wybrane książki z tego co kojarzę, a nie na całą ofertę. Znak też ma bardzo fajne promocje.

      Usuń
  7. I aj wolę jednotomowe powieści aniżeli serie, gdyż nigdy potem nie mam czasu na ich ''pilnowanie''. I nie wracam do dawno czytanych książek, bo za dużo w kolejce mam innych zaległych jeszcze nie poznanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też, nie lubię mieć długich przerw pomiędzy kolejnymi tomami.

      Usuń
  8. Co do ebooków - jak będziesz miała czytnik to je polubisz, tak jak to było ze mną :) Życzę Ci napisania książki dla dzieci, przyznam, że jestem ciekawa, jak byś ją napisała, jaką historię, jaki przekaz... Więc trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie planuję zakupu czytnika.
      Pisząc książka dla dzieci miałam na myśli krótką historię dla najmłodszych dzieci z przekazem, gdyż moim zdaniem takie są najpotrzebniejsze. Nawet napisałam jedno opowiadanie na konkurs :)

      Usuń
  9. Tak dużo czytasz tych pięknych książek dla dzieci, że według mnie to kwesta czasu,aż sama stworzysz jakąś historię od siebie, ale i tak trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zabawa, na wiele pytań odpowiedziałam tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń