Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 17 września 2014

,,Moi przyjaciele. Myszki" red. Barbara Ciecierska

Wydawca: Wydawnictwo Olesiejuk
Data wydania: 2008
Format : Książka
Liczba stron: 12
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Seria Moi przyjaciele składa się z 8 tomów. Przeczytamy tutaj o kaczuszkach, kotkach, pieskach, kurczaczkach, misiach, myszkach, króliczkach oraz wiewiórkach. W opisywanej przeze mnie części możemy bliżej poznać wyżej wspomniane myszki.

Na serię trafiłam zupełnie przypadkowo, gdy robiłam zakupy w jednym ze sklepów. Strasznie żałuję, że nie wiedziałam wcześniej o jej wydawaniu, gdyż zebrałabym całą. Pozycja wydana jest na sztywnych kartkach, tekstu nie ma tutaj za wiele, a dodatkowo zawiera bardzo ładne i barwne ilustracje. Myślę, że dzięki temu cyklowi najmłodsze dzieci będą mogły poznać zwierzęta, które można zobaczyć na co dzień.

,,Moi przyjaciele. Myszki" to krótka opowieść o małych gryzioniach, z którą warto się zapoznać. Ja mam jeszcze w swojej biblioteczce tę o misiach i czekam na dwie kolejne. Może uda mi się je upolować. Dużym plusem jest fakt, że można je także zakupić w niektórych księgarniach, choć nakład niektórych części całkiem się wyczerpał.

Moja ocena: 5/6



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych barwnych ilustracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda Ci się zobaczyć tę serię na żywo.

      Usuń
  2. Ja zwracam uwagę głównie na ilustracje, a te są przepiękne, zatem postaram się nabyć ową książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na tę książkę i zaraz przypomina mi się moja mama, która myszy...nie znosi. Ale myślę, że w tak przepięknym wydaniu trochę przychylniejszym okiem, by na nie spojrzała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak :) Ja też nie przepadam za myszami, ale w książeczce mi nie przeszkadzają :)

      Usuń
  4. Podobają mi się ilustracje.
    Ciekawa też jestem treści, bo nie znam książek o myszkach (albo sobie nie przypominam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam jedną fajną, ale nie taką typową, tylko bohaterami są myszki - ,,Smykuś i Szuruś". Już niestety niedostępna, podsyłałam kiedyś do wyzwania.

      Usuń
  5. Dzień dobry, czy posiada Pani jeszcze tą książkę? Jeśli to możliwe to chętnie odkupię, bo nigdzie nie moge znalezc

    OdpowiedzUsuń