Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 9 sierpnia 2014

,,Dla Ciebie wszystko" Katarzyna Michalak [Przedpremierowo]

Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: ?

Półka: posiadam
Do kupienia: Wydawnictwo Literackie


Katarzyna Michalak to autorka wielogatunkowa. Tworzy powieści z gatunku fantastyki, erotyczne, jednak najwięcej książek w jej dorobku jest z literatury obyczajowej, którą najbardziej lubię. ,,Dla Ciebie wszystko" jest kontynuacją ,,W imię miłości", jednak pojawiają się tutaj także bohaterowie z ,,Wiśniowego dworku".

Ani udało się szczęśliwie ukończyć studia medyczne i wracała na Jabłoniowe Wzgórze do rodziny. Niedługo miała udać się w dalszą podróż, jednak wcześniej na jej drodze stanął ktoś jeszcze, tajemniczy mężczyzna, którego rozpoznała. W szpitalu, w którym miała odbywać staż spotkała 4-letniego chorego chłopca, którym nikt się nie zajmował, a pielęgniarki traktowały źle. Gdy go ujrzała wiedziała, że nie może go tak zostawić, a nieznajomy mężczyzna miał jej w tym pomóc...

Pamiętam, że gdy ponad rok temu czytałam ,,W imię miłości" strony przelatywały mi błyskawicznie, a ja wprost nie mogłam się oderwać od tamtej pozycji. Już wtedy z niecierpliwością zaczęłam wyczekiwać drugiego tomu, a gdy wreszcie otrzymałam swój wydruk ,,Dla Ciebie wszystko" wiedziałam, że ta lektura nie będzie zbyt długo czekała na swoją kolej. Byłam pewna, że będzie równie rewelacyjna, jak jej poprzedniczka i inne książki autorki. Nie pomyliłam się w tym stwierdzeniu ani odrobinę. Bardzo spodobało mi się, że pojawili się tutaj także bohaterowie z ,,Wiśniowego dworku", chyba mojej ulubionej książki z serii owocowej.

W powieściach Katarzyny Michalak bardzo cenię to, że zawsze są bardzo życiowe i zawierają określone przesłanie. Dodatkowo wzruszają, śmieszą, wyciskają łzy w oczu, ściskają za gardło. Nigdy tak naprawdę nie wiadomo, co wydarzy się na kolejnej stronie i jak zakończy się ta nowa historia. Nie inaczej więc było z najnowszą pozycją pisarki, która wywołała we mnie wszystkie wcześniej wspomniane uczucia. Wciąż nie mogłam się od niej oderwać, aż nie dotarłam do zakończenia. Książka jest niezwykle poruszająca, ale przy tym tak realna, że aż nie można powstrzymać emocji.

,,Dla Ciebie wszystko" to przepiękna opowieść o porzuconym, samotnym kilkuletnim chłopczyku, który z dnia na dzień został sam. Los postawił jednak na jego drodze dobrych ludzi, którzy postanowili mu pomóc. Tylko czy im się to udało? W najnowszej pozycji Katarzyny Michalak dobro przeplata się ze złem, jednak ten, kto jest wierny dobrym uczuciom zawsze zostaje nagrodzony. Niestety, pojawiają się także ciemne charaktery, których niestety nie zawsze można usunąć ze swej drogi...

Moja ocena: 6/6

PREMIERA: 28.08.2014r.


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję



Książka została przeczytana w ramach wyzwania


18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że i mi dane będzie przeczytać tę część :) "W imię miłości" mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic nie czytałam Michalak, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam dzisiaj jej książkę za 11 zł w Biedronce i zastanawiałam się, czy kupić.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę książkę na pewno kiedyś przeczytam, ale najpierw wolałabym się zapoznać z pozostałymi częściami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, ale nie przekonuje mnie twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka jest przepiękna. Co do samej fabuły również brzmi ciekawie. Zresztą twoja mega pochlebna recenzja mówi sama za siebie. Zatem będę mieć na uwadze tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twórczość tej autorki zacznę zgłębiać od serii Sklepiku z niespodzianką. A później zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze nic Michalak, ale czuję, że klimaty jednak nie moje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie okładki książki pani Katarzyny są przepiękne, niemal bajeczne:). Obawiam się tylko, że książka może trącić nieco naiwnością. Ale i tak bardzo chcę ją przeczytać, by móc samej ocenić.

    OdpowiedzUsuń