Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 2 października 2013

Spotkanie w Poznaniu (27.09.2013r.)

27.09. miałam okazję brać udział w spotkaniu blogowym. Spotkałam się z Pauliną, Anią i Basią:) 



Spotkanie odbyło się Clubie Pubie Shark. Pierwszy raz tam gościłam, jednak może jeszcze kiedyś tam zajrzę. Skusiłam się na deser o nazwie Pszczółka Maja. Bardzo apetycznie wyglądał:)


A tak prezentowały się wszystkie zamówione przez naszą czwórkę specjały:)


Miło spędziłam czas w towarzystwie dziewczyn. Tematów jakoś nie brakowało, czas szybko minął i nastał czas powrotu do domu. Niemniej mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy:)


34 komentarze:

  1. O, pychotka :) Fajnie, że miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina to chyba twoja siostra, bo bardzo jesteście podobne ;-)
    Ale miałyście pyszności. Narobiłaś apetytu i co ja teraz biedna pocznę ;-)
    Fajnie, że spotkanie wam się tak udało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym takie spotkanie u mnie w Radomiu zorganizowała. ;) Widać po Was, że świetnie się bawiłyście. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zorganizuj, zbierz osoby i dobrze się bawcie ;)

      Usuń
  4. No do Wrocławia trochę daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteście podobne z siostrą :) jadłam kiedyś deser pszczółkę maję, do dziś miło ją wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zazdroszczę takim osobom i takim spotkaniom, kiedys gdy bede starsza tez bede sie tak udzielać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! A właśnie miałam pisać, że dziewczyna w swetrze koloru musztardowego jest do Ciebie bardzo podobna! Siostry - blogerki?
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. TEn deser wygląda tak pysznie ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ta pszczółka fotogeniczna! :D
    Dziękuję za spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, studiujesz w Poznaniu? Czy przyjechałaś tylko na spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja studiuję w Bydgoszczy. Przyjechałam na spotkanie.

      Usuń
    2. :( Szkoda. Widziałam w Poznaniu kogoś podobnego do Ciebie, ale wstydziłam się zapytać. Teraz już wiem, że to na pewno nie byłaś Ty... :)

      Usuń
    3. Ja w Poznaniu to bardzo rzadko jestem, więc to na pewno nie ja ;) A Ty tam studiujesz?

      Usuń
    4. Tak :) Pierwszy rok. Ale dojeżdżam :)

      Usuń
    5. Przypomnij mi, co studiujesz? ;)

      Usuń
    6. Pedagogika specjalna, specjalność: socjoterapia i promocja zdrowia :)

      Usuń
    7. Też fajnie ;) I jak się podoba?

      Usuń
    8. Nie jest źle. Nie potrafię póki co ocenić, bo dopiero zaczęłam :)

      Usuń