Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 12 lipca 2013

,,Trening umysłu dla bystrzaków” dr Tracy Packiam Alloway

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 232

Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Sensus

,,Trening umysłu dla bystrzaków” dr Tracy Packiam Alloway

Dr Tracy Packiam Alloway ma na swoim koncie już 75 pozycji, które cieszą się wielkim uznaniem wśród czytelników.

Zapewne każdy  z nas chciałby, aby jego mózg był bardziej pojemny i zapamiętywał więcej informacji, które mu przekażemy. Istnieje przekonanie, że objętość mózgu zmniejsza się wraz z wiekiem, jednak nie jest to do końca prawdziwe. Starsi ludzie, którzy będą aktywnie rozwiązywać krzyżówki, czy działać umysłowo mogą znacznie spowolnić ten proces.

Ważny jest także sen. Każdy z nas potrzebuje inną porcję odpoczynku, jednak zazwyczaj jest to około 8 godzin na dobę. Kilka dni można funkcjonować z mniejszą dawką, jednak z czasem straty muszą zostać wyrównane. Nie można się wyspać na zapas J

Bardzo wiele rzeczy możemy także zapamiętać ze swojego dzieciństwa, wystarczy tylko odświeżać pamięć. Niemożliwe jest jednak pamiętanie czegoś, co wydarzyło się, gdy byliśmy całkiem mali i nie znaliśmy słów, gdyż wtedy nie będziemy wiedzieli, jak opisać zdarzenia, które wtedy miały miejsce.

Gdy zauważyłam książkę w nowościach wiedziałam, że będę chciała się z nią zapoznać. Gdy do mnie dotarła nie było mnie w domu, jednak po powrocie dość szybko zabrałam się za jej czytanie. Oczekiwałam większej dawki przydatnych informacji, niespecjalnie interesowały mnie fakty na temat mózgu, choć niektóre z nich okazały się przydatne.

Na końcu znajdowały się także moje ulubione wykreślanki oraz sudoku, które miały usprawnić pracę naszego mózgu.  Z miłą chęcią podjęłam się ich rozwiązania, gdyż bardzo lubię tego rodzaju rozrywkę. Cieszę się, że autorka w ten sposób postanowiła urozmaicić swoją publikację.

Książka została napisana w sposób przystępny, trudniejsze terminy zostały objaśnione. W poradniku znalazło się także wiele ciekawostek, które przeczytałam z zainteresowaniem. Wszystko zostało wyszczególnione, opisane w prosty sposób. Znalazło się wiele oznaczników dla treści.

Z twórczością autorki zapoznałam się po raz pierwszy, jednak z pewnością jeszcze nieraz do niej wrócę. Seria dla bystrzaków jest bardzo ciekawym pomysłem dla każdego z nas.

,,Trening umysłu dla bystrzaków” to dobra publikacja, która ma pomóc nam usprawnić pracę naszego mózgu, więc zapoznać się z nią może każdy w zależności od wieku.


Moja ocena : 4.5/6
Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu




5 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię wykreślanki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie lubię sudoku :) jakoś mi nigdy w nim nie idzie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie można wyspać na zapas..;] ja mam zawsze duże problemy ze snem ;]

    OdpowiedzUsuń