Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 12 lipca 2013

Życiowe piątki.



Nie zdążyłam się spostrzec, a tu minęły już 2 tygodnie wakacji:) Na szczęście przede mną jeszcze 11, więc nie muszę się stresować:) Jestem tak spragniona czytania, że robię to nieustannie i nie mam jeszcze dosyć:) Bardzo się z tego powodu cieszę, zaległości na moich półkach się umniejszają, więc jestem bardzo rada z tego powodu.

Już niebawem ukaże się wiele interesujących mnie pozycji, które z  chęcią bym przygarnęła, więc dlatego postanowiłam odciążyć moje półki i zorganizować konkurs z okazji 7 miesięcy bloga, który cieszył się dużym zainteresowaniem, dziękuję:)

W najbliższym czasie pojawi się sporo literatury dziecięcej, gdyż mam zaległości w tej kwestii. Będą to książki zakupione głównie przeze mnie, więc jestem bardzo ciekawa, czy i u Was goszczą:)

Dziś także wybieram się do Poznania, więcej o wyjeździe napiszę może niebawem:)

Pozdrawiam Was wakacyjnie i życzę miłego wypoczynku!

16 komentarzy:

  1. Nic nie mów... Czas bardzo szybko płynie. Ale nie nastrajajmy się pesymistycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A wzajemnie, miłego. :)
    I udanego wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, czas pędzi, niestety tak mało czasu na czytanie...
    Wspaniałej wycieczki :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej podróży i oczywiście gratuluję 7 miesięcy bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, w moim przypadku to prawie dwa miesiące... Hahaha. Miłego wyjazdu do Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę miłego odpoczynku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tej możliwości czytania na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Wiki podrośnie też będziesz miała więcej czasu:)

      Usuń