Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 11 lipca 2013

,,Fiolet(k)owy świat” Małgorzata Kyc

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 56
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Zaczytani

,,Fiolet(k)owy świat” Małgorzata Kyc

Małgorzata Kyc to autorka książki dla dzieci z morałem.

Fioletkę wraz z rodzeństwem czekało wiele niezapomnianych przygód. Każda z nich miała jednak określony morał, który dziewczynka musiała zrozumieć. Dowiedziała się między innymi, że pieniądze trzyma się na koncie bankowych, bocian nie kradnie dzieci, tylko według dawnych wierzeń przynosi je rodzicom. Dziewczynka starała się także upodobnić do Kopciuszka…

Pozycja bardzo mi się spodobała ze względu na prostotę wykonania. Podzielona została na 10 krótkich rozdziałów, w każdym z nich znajdowała się jedna zwyczajna ilustracja. Może nie były dopracowane, jednak co najważniejsze – naturalne.

Całość została napisana w prosty, przystępny sposób. Każde opowiadanie było bardzo krótkie, więc jego przeczytanie nie zajmuje dużo czasu. Zawiera morał, określone przesłanie, osobiście bardzo lubię takie pozycje, które wnoszą coś do życia małych czytelników.

Już sama okładka i oprawa przyciąga wzrok. Krótki opis skłonił mnie do zapoznania się z tą pozycją i nie żałuję, że się z nią zapoznałam. Książka nie jest za gruba, więc jej lektura nie zajęła mi wiele czasu.

Bardzo cieszę się, że Pani Małgorzata Kyc zdecydowała się na wydanie swojej książki, gdyż dzięki niej w łatwy sposób można dzieciom wytłumaczyć niektóre kwestie. Jeśli w przyszłości trafię na inne pozycje autorki z pewnością się z nimi zapoznam.

,,Fiolet(k)owy świat” to pozycja tak naprawdę dla każdego z nas, gdyż z pewnością są jeszcze w nas jakieś pozostałości z dziecka;)

Moja ocena : 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



15 komentarzy:

  1. Książeczka wygląda cudnie! Nie znam tej autorki, zapowiada się bardzo ciekawie. We mnie jest dużo z dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam, ale bardzo mi się spodobała ta pozycja ;)

      Usuń
  2. :) chętnie ją z córką przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka sympatyczna okładka. Cieszę się, że jest to książeczka z morałem. Cenię sobie takie mądre przesłania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładkę ma bardzo fajną :) Opowieści dla dzieci w jakim mniej więcej wieku są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem już dla takich 6-7 lat, bo tego tekstu jest jednak dużo.

      Usuń
  5. jejku ale fajna, sympatyczna :)) Przeczytałabym:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z lepszych dziecięcych pozycji, jakie ostatnio czytałam:)

      Usuń
  6. Sama chętnie przeczytałabym tę książeczkę, porusza ciekawe kwestie i zastanawiam się jak zostały ujęte.

    OdpowiedzUsuń