Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 27 maja 2013

I spotkanie Bloggerek kujawsko-pomorskich w Toruniu - upominki

2 dni temu, 25 maja miało miejsce spotkanie bloggerek w lokalu Montenegro :


Poniżej przedstawiam upominki, które otrzymaliśmy dzięki uprzejmości sponsorów. Serdecznie dziękujemy !






























Zakładki od Impuls Oficyna i Egmont :






















32 komentarze:

  1. Błyszczyk Vipera jest wspaniały ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym tyle chciał dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak sądzę, ale to nie one są najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż cudności ;) Ale żadne upominki nie przebiją atmosfery tam panującej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :D Znów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Sama z chęcią niektóre bym Ci podkradła. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wydawnictwa wykazały takie zainteresowanie Waszym spotkaniem i zasponsorowały upominki. :) Naprawdę miło z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, firmy kosmetyczne też wykazały zainteresowanie ;)

      Usuń
  8. Cudowne upominki, ciekawi mi książki "Kiedyś byłeś mój" i "Przędza", ale to chyba tylko plakat :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow cudowne upominki :) teraz tylko czytać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zaczynam tez czytanie, dostałam "kopa" ksiazkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że mnie tam nie było ;) kto to zorganizował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda po trochu, ale główną pomysłodawczynią była Kruszynka z Mamiczką.

      Usuń
  12. Ale macie fajnie, super spotkania i upominki też niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne upominki. Zazdroszczę, że miałaś mozliwość spotkać się z wieloma blogerami, których dotychczas znałaś jedynie wirtualnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też właśnie długo na to czekałam ;)

      Usuń
  14. Piękne upominki. :) Czekam na recenzję "Kiedy byłeś mój".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz musiała trochę poczekać, niestety:)

      Usuń