Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 maja 2013

,,Akademia poznawania i malowania. Rysuję zwierzęta, przedmioty i szlaczki” [spotkanie bloggerek]

Wydawnictwo: Siedmioróg
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Siedmioróg

,,Akademia poznawania i malowania. Rysuję zwierzęta, przedmioty i szlaczki” 

Taką oto wspaniałą kolorowankę ufundowaną przez wydawnictwo Siedmiogród otrzymałam na spotkaniu bloggerek w Toruniu.

 Jest ona przeznaczona dla dzieci powyżej 4 roku życia, gdyż posiada już wypukłe kształty. Obrazki są przeróżne, kolorowe, a kontury błyszczące. Elementy do pomalowania są różnorakie, jedne szersze, inne węższe. W ten sposób dziecko może spędzić kilka przyjemnych godzin, kolorując wybrane rysunki.

Kolorowanka z pewnością spodoba się nie jednemu maluchowi. Dzięki niej możemy także nauczyć pociechę nazw różnych przedmiotów, co z pewnością przyda jej się w późniejszym życiu.Obrazków do pokolorowania jest dość sporo, więc nie jest to zakup na jeden raz. Do wypełniania są także różne zawiłe szlaczki, które dziecko musi powtórzyć za wzorem.

Moim zdaniem, ta książeczka nie tylko bawi, ale także uczy dokładności, pozwala na poznanie nowych obiektów.Mi osobiście bardzo się podoba i z pewnością pozostanie na mojej półce, czekając na swój odpowiedni czas.

Moja ocena : 5/6

Za ufundowanie upominku na spotkanie bloggerek w Toruniu dziękuję:



22 komentarze:

  1. szkoda, ze moje dzieciaki już wyrosły z takich bajek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kochana, polemizowałabym z tym określeniem czasu, bowiem moja Nadka takie rysunki załatwia w mgnieniu oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to zajmowało znacznie więcej czasu, żeby ładnie pokolorować;p

      Usuń
  3. Mi również podoba się kolorowanka, mam nadzieje, że w przyszłości zajmie Wiki nawet na dłużej niż godzinę :)

    Ja bardzo wolno i dokładnie kolorowałam :) ale u niej póki co nie widzę cierpliwości potrzebnej do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze się staram dokładnie i mi to dużo czasu zajmowało:)

      Usuń
  4. Jest bardzo fajna ! Szczerze mówiąc, to aż żal ją użyc ; P, moja mała już się do niej zabierała ; P

    OdpowiedzUsuń
  5. My się dopiero zabierzemy za tę kolorowankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze mnie to czasami taki sentymentalny "dzieciak", że nadal trzymam swoją księgę (pokaźnej grubości) z obrazkami do kolorowania zakupioną lata temu :) Dlatego ciekawie wydanym kolorowankom mówię zdecydowane tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, to my się jeszcze nie łapiemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dziecko nie lubi malować/rysować, więc tym razem spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba sprezentuję tę książkę moim małym siostrom ciotecznym :)

    OdpowiedzUsuń