Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 22 czerwca 2022

,,Gniewa" Katarzyna Berenika Miszczuk

 ,,Gniewa"


Katarzyna Berenika Miszczuk zachwyciła mnie swoją serią o szeptusze, więc nie mogłam przejść obojętnie obok ,,Gniewy".

W tym tomie Jaga wróciła pamięcią do tego gdy miała odbyć się jej udawana swaćba z Mszczujem. Mężczyzna nie chciał żenić się z kobietą, którą zaplanowali dla niego rodzice. W związku z tym zwrócił się do Jagi z nietypową prośbą, by szeptucha została jego udawaną narzeczoną. Oprócz tego bohaterka postanowiła dowiedzieć się tego w jaki sposób jedna z bohaterek odeszła z tego świata.

 Początkowe tomy tej serii skupiały się na dalszych losach bohaterów. ,,Gniewa" Katarzyny Bereniki Miszczuk jest drugim tomem historii, która miała miejsce w przyszłości. W tym wydaniu nie brakuje także sporej dawki folkloru, a dzięki wpleceniu wątku związanego ze śmiercią podopiecznej Jagi całość była jeszcze ciekawsza.

Pióro autorki na pewno sprawia, że od tej serii nie sposób się oderwać przed przeczytaniem jej ostatniego zdania. Końcowe sceny z kolei obiecują, że na pewno powstanie także kontynuacja ,,Gniewy", co na pewno ucieszy miłośników tej serii,

,,Gniewa" Katarzyny Bereniki Miszczuk to świetne dopełnienie tego cyklu ze sporą dawką fantastycznych istot oraz niebanalnym wyjaśnieniem wątku śmierci podopiecznej Jagi.
 
Moja ocena: 5.5/6    
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Mięta




14 komentarzy:

  1. Okładka jest fenomenalna, ale niestety nie czytałam książek z tej serii, więc trudno będzie sięgnąć po tę część.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale może pora to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  3. super że styl autorki sprawia że jej dzieła są mocno wciągające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale raczej chyba nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznanie twórczości tej autorki jeszcze przede mną, mam nadzieję, że kiedyś się uda za nią zabrać i będą to przyjemne przygody. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej książki, gdyż zaczyna zbierać dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tylko jedną książkę tej autorki, miło spedziłam z nią czas, więc chyba zdecyduje się na kolejną

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji poznać poprzedniego tomu, ale wydaje mi się, że warto to zmienić i chyba sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle dobrego słyszałam o tej serii, że w końcu sama musze ją bliżej poznać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię twórczość pisarki, ale tego tytułu jeszcze nie miałam okazji przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio czytałam ponownie Szeptuchę i teraz tak mnie ciągnie do kontynuowania serii. Chyba przeczytam w czasie urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie slyszalam o autorce ,ale może klimat nawet by mi się spodobal

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria jest naprawdę świetna i każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię serię " Ja Diablica" tej autorki i jej fabuła do mnie dużo bardziej przemawia niż tej książki.

    OdpowiedzUsuń