Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 10 sierpnia 2021

,,Sto lat Lenni i Margot" Marianne Cronin



Rozpoczęcie pisania powieści przez Marianne Cronin w takim a nie innym momencie jej życia na pewno miało wpływ na to co otrzymaliśmy. Tworzenie jej przez 6 lat sprawia, że na pewno nabierała różnych kształtów. Poznajemy Lenni i Margot, dwie kobiety, które różniło 66 lat życia, obie jednak przebywały w szpitalu na oddziale, z którego mało kto wracał do domu. Między nastolatką i staruszką nawiązała się niesamowita więź i jej zwieńczeniem był plan namalowania 100 obrazów z ich życia. Przeszłość miesza się tutaj z teraźniejszością, całość jest napisana w prosty sposób, czytelnik od początku może spodziewać się wiadomego zakończenia, co nie znaczy, że jest na nie przygotowany.

 Moja ocena: 5/6      

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

10 komentarzy:

  1. Zbyt mało wskazówek mogę podchwycić, aby przekonać się, czy książka dla mnie. Wysoka ocena wskazuje, że warto bliżej zainteresować się książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że musiałabym sama sprawdzić, czy mi się spodoba. Okładka mi mignęła kilka razy w sieci, ale nie wiem, czy jest w mojej bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładkę też kojarzę, wyróżnia się na tle innych, może ksiązka sama wpadnie mi w ręce. :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na fabułę. Trochę przypomina mi pomysł z książki "Oskar i pani Róża", choć trochę jednak inny, mniej emocjonalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze po opisie nie jestem pewien czy książka przypadłaby mi do gustu. Chyba tym razem spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi jak bardzo budujaca ksiazka i warta przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój opis jest bardzo krótki i oszczędny. Trudno mi podjąć decyzję, czy to książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Było to udane czytelnicze spotkanie, choć tematyka nie jest łatwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie trudniejsze lektury sprawiają więcej satysfakcji. :)

      Usuń
  8. Z chęcią polecę ten tytuł mamie, lubi takie historie.

    OdpowiedzUsuń