Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 11 sierpnia 2021

,,Słońce po burzy" Robyn Carr

 

Przeniesienie akcji do małego miasteczka z zamkniętą społecznością zawsze jest dobrym pomysłem. To właśnie do Virgin River trafiła Mel po śmierci swojego ukochanego męża. Kobieta chciała zapomnieć o tym co przypominało jej o zmarłym, a praca położnej w nowym miejscu wydawała jej się idealnym rozwiązaniem. Początki jednak nie zapowiadały się dobrze. Miło spędziłam czas z tą lekturą, całkiem sporo się dzieje, trwają poszukiwania rodziców podrzuconego dziecka, nie ma czasu na nudę. Jestem ciekawa też serialu na podstawie tej książki. 

 Moja ocena: 5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

14 komentarzy:

  1. Chyba coś czytałam o tym serialu. Ale książki nie miałam jeszcze okazji czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam ani o książce, ani o serialu, ani o autorce. Jednak rozumiem zabieg zmiany miejsca zamieszkania, który ma być remedium na smutne wydarzenie w życiu bohaterki, jakim jest śmierć ukochanego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie małe miasteczka skrywają swoje sekrety i niestety wszyscy w nich wszystko wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta lektura na wolny dzień już za mną. Jestem ciekawa serialu na jej podstawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwięźle i bardzo wyczerpująca wypowiedź. Zachecials mnie do przeczytania tej książki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy książka by mi się spodobała, bo nie do końca są to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zwrócę uwagę na ten tytuł, coś czuję, że może mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno warto zwrócić uwagę na ten tytuł, chętnie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię porównać wrażenia z lektury książki i jej ekranizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się konfrontacja moich wyobrażeń z rzeczywistą produkcją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią zapoznam się z tą lekturą i sprawdzę jak miewa się historia w serialu.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba bardziej skuszę się na serial, zdecydowanie wolę oglądać takie historie, niż je czytać

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że byłabym zadowolona z tej książki. Lubię taki klimat i chętnie sięgam po takie propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten serial za klimat oraz widoki. Chętnie sprawdzę książkę, by przekonać się, czy też mnie tak oczaruje.

    OdpowiedzUsuń