Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 23 sierpnia 2021

,,Srebrna łyżeczka" Magdalena Witkiewicz



Byłam bardzo ciekawa tej książki autorki i niestety po raz kolejny w ostatnim czasie się zawiodłam. Bohaterką jest nastolatka z matką alkoholiczką do której w karetce przyjeżdża przystojny i sympatyczny lekarz. Od razu wpadli sobie w oko. Czy różnica wieku nie była bez znaczenia? Książka miała być o japońskiej sztuce sklejania podłączonych rzeczy, życia, ale to był temat na jedno zdanie. W moim odczuciu ta pozycja jest mdła i nie wywołała we mnie żadnych emocji. 
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że się zawiodłaś. Ja jeszcze nie czytałam tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zawody wpisane w pasję czytania, dzięki nim lepiej doceniamy atrakcyjne dzieła. :)

      Usuń
  2. Czyli raczej nie powinnam brać się za książkę, szkoda zawiedzionych nadziei, lepiej czas poświęcić na inne propozycje czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, mam wrażenie, że każda kolejna książka Witkiewicz jest słabsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ale ta książka autorki też nie wywarła na mnie sporego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tej książce, ale zupełnie mnie nie skusiła, jak widzę nic nie straciłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mdła, czyli nijaka lektura nic nie wnosząca... za to okładka ładna:) no ale nei skuszę się, jest wiele wartościowszych pozycji wnioskuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie mniałam okazji czytać nic pani Witkiewicz. Jeżeli w pryszłości do tego dojdzie tę książkę zdecydownie odpuszczę . Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ochotę na tę książkę... Chyba zweryfikuję czytelnicze plany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazwisko autora nie jest mi obce, ale nie czytałam jeszcze żadnej jego książki.

    OdpowiedzUsuń