Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 24 sierpnia 2021

,,Będą z tego kłopoty" Agata Przybyłek

 ,,Będą z tego kłopoty"


Agata Przybyłek wydała już kilkadziesiąt książek. Postanowiłam skusić się na jej kolejną nowość i zarazem pierwszy tom serii o przyjaciółkach-nauczycielkach. Całość zaczyna się od donosu, który anonimowa osoba złożyła na placówkę. Przyjaciółki niby są zrozpaczone i szukają winnego, ale tak naprawdę za wiele w tej sprawie nie robią. Książka miała być zabawna, mnie w ogóle nie rozbawiła, czego nie mogę powiedzieć o poprzednich książkach autorki. Na plus jest przeplatana narracja i opis każdej z trzech kobiet oraz postać cioteczki, która wprowadza koloryt.

 Moja ocena: 3/6         

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się okładka tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka faktycznie ma w sobie coś ciekawego, co przyciąga do książki, sympatyczny powiew świeżości graficznej, choć stylistyka już bardzo dobrze znana. :)

      Usuń
  2. Autorki nie znam niestety,ale jesli sie zawiodlas to nawet niw probuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem chyba książka nie dla mnie. Odpuszczę ją sobie KInga

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię książki autorki, więc jest duże prawdopodobieństwo, że po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna okładka. Nigdy nie czytałam książek tej autorki, ale mam na nie ochotę. Niepokoi mnie jednak ta niska ocena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy to powieść dla mnie, ale okładka zachęca. Jest całkiem ładna. Znam autorkę, jednak nie czytałam jeszcze jej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam kiedyś książkę tej autorki i była ciekawa. Tutaj szkoda że okładka nie przyciąga wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem miło spędziłam czas z taką publikacją. Czekam na kolejne części.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie czytałam książek tej autorki i muszę przyznać, że bardzo jestem ich ciekawa. Nie ukrywam, że ta oryginalna okładka od razu przyciągnęła mój wzrok. Niestety, mam obawy, że ocena jest adekwatna do zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię takich nijakich książek, więc na pewno się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń