Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 22 sierpnia 2021

,,Mroczne sekrety" Marcel Moss

,,Mroczne sekrety"


Marcel Moss po raz kolejny stworzył książkę, która nie nadaje się dla nastoletnich odbiorców. Tym razem ponownie mamy do czynienia z kilkoma głównymi bohaterami, których losy się połączą. Nie chcę zdradzać za wiele, jednak na pewno jest to lektura dla ludzi o mocniejszych nerwach. Autor idealnie stopniuje napięcie i zakończenie jest bardzo zaskakujące. Nie napiszę, że miło spędziłam czas z tą pozycją, bo fabuła jest nieźle porąbana, jednak nie żałuję, że ją przeczytałam.

 Moja ocena: 5/6       

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

13 komentarzy:

  1. Kilka tygodni temu kupiłem bardzo dobry dobry wieszak na medale . Nawet mojemu bardzo dobremu znajomemu powiedziałem ,że dobrze robi jak to kupi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z koleżanką kupiliśmy dobry wieszak na medale i jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni. W tym sklepie naprawdę kupuje bardzo dużo osób i to na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi książkami, więc raczej po nią nie sięgnę. To dobrze, że nie żałujesz przeczytania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie przekonuje zaskakujące zakończenie, jestem go bardzo ciekawa. :)

      Usuń
  4. Uwielbiam "porąbane" fabuły, jak logicznie ułożone i ciekawe postaci, to jest się w czym zaczytywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo dobrego słyszałam o twórczości tego autora, skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  6. okładka już gdzieś mi mignęła, ale nie miałam okazji czytać, może uda mi się skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, ale planuje bo kusi mnie ten autor. Mam nadzieje, że mnie do siebie przekona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabułą mnie zaintrygowałaś. Nie jestem pewna czy to książka dla mnie, ale dam szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo zainteresowana tą książką. Myślę, że będzie mi się bardzo podobała. Super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś tytuł mnie nie przekonuje. Mroczne ksiazki są nie dla mnie. Może moja koleżanka ją przeczyta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że ta książka by mi się spodobała i czułabym satysfakcję w jej czytaniu

    OdpowiedzUsuń