Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 18 sierpnia 2021

,,Jesteś dla mnie wszystkim" Beata Majewska

 ,,Jesteś dla mnie wszystkim"


Czas na drugi tom przygód szalonej Susan Seyler oraz statecznego bogacza Patrica Pratchetta. Co tym razem Beata Majewska przygotowała dla swoich bohaterów?

Fabuła toczy się za granicą, gdzie Su wyjechała, by uciec przed partnerem, który się nad nią znęcał fizycznie i psychicznie. W międzyczasie dostała od niego pieniądze na aborcję, której się nie podjęła. Obecnie jest szczęśliwą matką oraz przyszłą narzeczoną, która ma wżenić się w rodzinę Pratchettów. Okazuje się, że dla ukochanej Patric był zdolny zerwać poprzednie zaaranżowane zaręczyny! Przed ślubem musiał jednak podpisać kontrakt, regulujący jej dalsze życie w małżeństwie...

Muszę przyznać, że książka jest interesująca, jednak w mojej opinii nie tak porywająca, jak tom pierwszy, który niezwykle mi się spodobał. Momentami zastanawiałam się czy Beata Majewska podmieniła Patrica, który z czułego i opiekuńczego względem Susan i Michaela stał się panem, któremu należy się podporządkować. W innym przypadku, należy liczyć się z poważnymi konsekwencjami. Nie zabrakło także delikatnego wątku gangsterskiego, w czym autorka się lubuje, m.in. w serii ze Snarskim i Nikitą.

,,Jesteś dla mnie wszystkim" to ciekawe spojrzenie na budujący związek, na granice, które są i mogą być przesuwane, nie zawsze we właściwą stronę. Jestem usatysfakcjonowana z lektury, choć, tak jak pisałam, poznamy zupełnie inne oblicze bohaterów. Ciekawa jestem, czy i Ciebie zaskoczą.

 Moja ocena: 5/6    

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

13 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tego typu książkami, ale o gustach sie nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś zawsze czytałam serie w czasie wakacji, bo w trakcie roku szkolnego czasu brakowało. Takie lekkie i przyjemne opowieści na lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się,że to nie moje klimaty - więc raczej sobie odpuszczę. Wolę thrillery i literaturę faktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ze skoro wysoko oceniasz to warto przeczytać tą ksiażkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze drugi tom nie jest tak ciekawy jak pierwszy. Wydaje mi się że to bardzo mocna historia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam trochę czytelniczych zaległości, mam nadzieję że uda mi się to nadrobić jesienią. O tej książce słyszałam i jest na mojej liście lektur do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie slyszalam wczesniej o tej serii, o autorce raczej tez nie. Fabula moglaby mnie wciągnąć, przeczytalabym z ciekawosci,ale ta szatq graficznq...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie czytałam nic spod pióra tej autorki, mam wrzuconą na Legimi Jego Wysokość czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ to nie moje książkowe klimaty, zdecydowanie bardziej wolę postawić na literaturę faktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w trakcie lektury :) zobaczymy czy moje odczucia będą podobne :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka wydaje się nawet ciekawa, ale chyba nie porwałaby mnie więc odpuszczę tym razem

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jest to książka dla mnie, ale wiem komu mogę ją polecić :-)

    OdpowiedzUsuń